Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox - Nedetid på webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.
Jeg har gennem de sidste lange stykke tid haft Meebox, dog synes jeg ofte at min shop rammes af nedetid. F.eks. lige nu kl. 16:47 har min shop været nede et godt stykke tid, hvilket Meebox os har været - Jeg kan i hvert fald ikke tilgå nogle af siderne.

Det er ret frustrerende i længden, når man driver en forretning online og er afhængig af, at ens kunder får en god oplevelse.
Jeg har flere gange kontaktet Meebox vedr. dette, og de oplyser at de ikke kan se noget nedetid.
Findes der et sted, hvor man reel set kan tjekke dette?

Anyone med samme oplevelse?

Venlig hilsen
Martin Jensen
Caps4you.dk

Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:

Kære Aminoer.
Jeg har gennem de sidste lange stykke tid haft Meebox, dog synes jeg ofte at min shop rammes af nedetid. F.eks. lige nu kl. 16:47 har min shop været nede et godt stykke tid, hvilket Meebox os har været - Jeg kan i hvert fald ikke tilgå nogle af siderne.

Det er ret frustrerende i længden, når man driver en forretning online og er afhængig af, at ens kunder får en god oplevelse.
Jeg har flere gange kontaktet Meebox vedr. dette, og de oplyser at de ikke kan se noget nedetid.
Findes der et sted, hvor man reel set kan tjekke dette?

Anyone med samme oplevelse?

Venlig hilsen
Martin Jensen
Caps4you.dk

De har nogle små udfald hver uge. Overvejer selv en Google Cloud løsning, selv om det er dyrt, men det fungere bare.

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:


Findes der et sted, hvor man reel set kan tjekke dette?

Du kan sætte flere monitoring systemer op så som Pingdom, Nodeping, og nixstats.com - rapportere 2 eller flere om nedetid kan du være ret så sikker :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Meebox, og har ikke oplevet nedetid endnu. Dette betyder naturligvis ikke at den ikke har været der - jeg har bare ikke lagt mærke til eller hørt om den det sidste års tid. Min oplevelse er at de har meget stabile og hurtige servere.

Jeg mener de har noget statistik over det på deres hjemmeside, og ellers må du jo holde øje med det vha. de værktøjer Lucas henviste til ;-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)