Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds ide? Ris/ros

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Mikkel og er 17 år gammel. Mit første indlæg herinde handlede om jeg gerne ville have et ungdomsjob hvor jeg kunne lære om at være iværksætter. Dette første til at jeg blev stort opfordret til st kaste mig ud i det, her vil jeg sige tak til Kasper Friis for inspirationen.

Jeg har gået og tænkt lidt over det og for mere og mere gå på mod. Nu er der så sprunget en ide op. Jeg har tænkt at købe en højtrykspuler og diverse. Med dette vil jeg tage rundt lokalt i min by Greve, og vaske og poler folks biler hjemme hos dem selv til en rimelig pris. Nu vil jeg gerne have en masse ris/ros fra jeg kære folk. Tænker i det kunne være en god start? Vil i benytte jer af denne service hvis i kunne? Har i noget at tilføje til min ide eller andet?

På forhånd stort tak.
Mikkel M. Jensen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ikke for at tage modet fra dig, men der er nogle miljøbestemmelser om bortskaffelse af spild og affaldsvand.

God vind

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din timeløn skal være bare nogenlunde anstændig, skal du tage noget mere en en vask på den lokale tank. Så du må i gang med at vurdere om folk i lokalområdet vil betale det ekstra.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg, det er derfor jeg vil give det ekstra med en polering af bilen, da jeg allerede har en maskine til det, dette tænker jeg ville kunne give det ekstra træk effekt

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu lader jeg ikke hvem som helst polere min bil ( hvis jeg havde en ) . Jeg vil godt nok være sikker på at du ikke ødelægger min lak. 

Hvad gør du når du ikke kan få bilen ind i skygge, da du jo ikke står i solen og polere ?  Du skal også bruge en masse tid på at dække plastik/stødlister etc. ind så det ikke for voks på sig. Bruger du voks som er beregnet til maskine polering ? Renser lakken først inden poleringen osv

Et par tanker herfra.

Held og lykke med det

mvh

Anders

Fra Greve
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for de mange tanker, har dog også tænk at man kunne spule folks indkørsler rene da der i mir område er massere af indkørsler og terrasser med fliser, dette giver også mulighed til at udvide med tagrensing

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Højtryksrensning af fliser er træls - det gør jeg hvert andet år og her vil jeg tro der er et marked (de fleste synes helt sikkert også det er træls).

I din situation (og unge alder) ville jeg kaste mig ud i det med det for øje at få erfaring, i.e. penge vil ikke være den primære motiverende faktor.

I dit tilfælde ville jeg:

1. få valideret din business, besøg dine naboer m.v. og hør om de er interreseret i at få renset fliserne til et fast tilbud, f. eks 250kr? (relativt lav, men start et sted).

2. når du har valideret din buisness, i.e. 3 eller flere er villig til at betale 250kr, går du ud og får fat i en billig højtryksrenser og tilhørende fliserenser. Koster 500-600kr på tilbud i jem og fix. Det er sådan en jeg selv bruger. Den er skod ift. de dyre, men du skal starte et sted til billige penge.

3. når du efterfølgende har renset folks fliser, har du tjent 750kr minus fliserenseren. Herefter vil du have en god indikation om prisen du tager er for lav, eller arbejdet er for træls, m.v. er prisen for lav kunne du evt. høre dine kunder om da var villig til at betale 350++ for samme arbejde, og hvis ja har du en god indikator for at din buisness er værd at bygge videre på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)