Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har forsøgt mig med en affiliate marketing side - se www.partnerlaan.dk

Jeg er klar over, at lånebranchen er hård - dette behøver man ikke kommenterer.

Jeg er mere interesseret i selve layoutet i min side. Virker den overskuelig? og kommer man frem til det man søger efter?

Mvh. martin

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget simpel og overskuelig - om den er for simpel, da man i løbet af få sekunder har udforsket det hele, det ved jeg ikke.
Der fremgår nogle engelske tekster, som jeg nok ville oversætte til dansk(når du fra forsiden klikker ind på et lån).

Ellers en super flot og pædagogisk side :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

"ANSØG NU"-knapperne virker forkerte synes jeg? Måske du skulle udskifte disse med nogle der er lidt bedre?

Vh,
Meal4U.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er nærmeste ikke søgebar i det organiske resultatet du har lavet billeder hvor skrevet teksten i det kan google ikke læse skriv almindelige html , derved kan siden ses mere

teksten den laves så med en h1 engang hver side huske nogle wordpresse er det i temaet h1 , underoverskrifter h2 og teksten h3 og h4 det er ideelt og mindste 500 ord hver side er ideelt.

om jer side mangler der og lav gerne en nyheds blog på siden

forsiden titlen den er alt for lang den er 100 tegn, alle undersider mangler meta titler og meta beskrivelser ideel er 40-60 tegn i titlen og 120-160 tegn i meta beskrivelsen

der mangler sociale medier på siden find et godt del like til din facebook side og der mangler google plus på siden  

siden er meget lidt mobil venlig der er del kode fejl https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=partnerlaan.dk&tab=desktop få w3 cach på siden bedste er rocket plug in det koster men retter en del fejl siden sikkerhed mod angreb Wordfence  og Minify og Autoptimize plg in 

viper tema som valgt okay pagescore men der findes mange andre temaer der er mere mobilvenlig og computer 

flere lån få det på siden 

alle billeder på siden de mangler al tekst og titler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil godt lige kommenterer på indholdet, da jeg har en skummel fortid hos en af de "grå" udbyder på markedet.

En ting du skal have for øje hele tiden er ikke kun at vise ÅOP men i høj grad også et låne eksempel ud fra de standarter FOM har opsat.
Brug evt. en smule plads på at fortælle hvad der er fradragsberettiget og hvad der ikke er i forhold til renter, etablerings ydelse, betalingsgebyr osv.
Hvis du er snild på fingerne, kan du jo forsøge dig med en ÅOP beregner på siden, men pas på, da de enkelt udbyder ikke altid lige har den samme opfattelse af hvordan man beregner en ÅOP.

Go´Vind

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Du burde overveje et "premium" WordPress tema som giver mulighed for at lave nogle gode og konverterende sider. Eller ogsaa hyr nogen til at goere det (http://www.amino.dk/freelancer/). Hvis du kan/gerne vil saette det op selv, saa koster et tema ikke det store.

Afhaengig af hvordan du vil traekke trafik, saa vil lidt SEO vaere en god idé - det goer ogsaa din quality score bedre, hvilket ville vaere en fordel hvis du har planer om at bruge Google AdWords.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode svar :-)

Et lille spørgsmål:

Når jeg finder min hjemmesideGoogle, kommer følgende frem:

"Partnerlån – Forbrugslån uden spørgsmål | Ansøg minilån online ... 
www.partnerlaan.dk/

Minimum 20 år > Indtægt skal dokumenteres > Ingen RKI og Debitor Registret. Ansøg nu. Lån 500 - 6.000 kr. > Minimum 23 år > Fast bopæl i Danmark "
 
Hvorfor tager den teksten fra et af produkterne på hjemmesiden? og hvordan kan jeg få den til at vise noget andet??
 
MVh. Martin
Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ikke nogen meta description som Google kan aflaese, saa de genererer automatisk en baseret paa hjemmesidens indhold (nogle gange bedre end andre).

Installer et SEO plugin til WordPress og du kan lave din egen meta description. Hvis den er relevant til sidens indhold, saa benytter Google den.
Evt.SEO by Yoast - https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.. mange tak. Det vil jeg forsøge :-)

God aften!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)