Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokemon Go

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige et hurtigt spørgsmål om Pokemon Go

Hvem laver og placere de forskellige pokemons?

jeg tænker på om jeg kan placere en Pokemon som andre så kan "jage" og om jeg selv kan lave en?

Jeg synes ikke jeg kan finde nogen tutorials eller andre svar, det kan selvfølgelig også være jeg bruger de forkerte søgeord.

God dag

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det kan du godt. Der har været eksempler på et pizzaria der har placeret en på deres toilet og deres salg er steget 30%. Der er også nogle kriminelle der lokkede folk til dem så de kunne røve deres telefoner m.m.

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan placere et Lure Module ("lokkemad"), som tiltrækker pokemons til din placering i 30 minutter. Jeg ville på forhånd gøre folk opmærksomme på, at der er pokemon party dag x mellem kl. x - x. Smile

1 Lure Module koster 100 pokecoins

8 Lure Module koster 680 pokecoins

100 pokecoins koster 0,99 dollars / 6,65 kr. De bliver billigere ved køb af flere på en gang.

Links:

How 'Pokémon GO' Can Lure More Customers To Your Local Busines

Pokémon Go' Cost: Price List For All Microtransactions In The Latest Mobile Gaming Crazes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udfyld den her form: https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=319928

Du bør dog være opmærksom på at "jeg vil have flere kunder" nok ikke er det bedste argument. Men hvis der er helt dødt i dit område, så kan det være du er heldig. Husk at sende et godt billede med af hvad det end er du gerne vil have skal være et stop/gym. Grafitti, skulpturer, mindesmærker, bemærkelsesværdige bygninger (nej din butik tæller ikke) osv. er alle gode ting at lave til PokéStops.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glasmager,

Jeg har skrevet et meget grundigt og detaljeret indlæg netop om hvordan du bruger Pokémon som markedsføring.

Du kan ikke selv lave Pokémon men der er det der hedder Pokéstops (tænk på dem som en slags shops i spillet) Som er stationære, hvor spiller kan hente forsyninger i spillet. Disse Pokéstops kan man aktivere med en "lure module", et lokke modul, som så tiltrækker flere Pokémon og markerer på skærmen for spillere i nærheden at der er et aktivt lokke modul nær dem. 

Lokke modulerne er ikke ret dyre, den største pakke koster 700 kr. og så er der lokke modul til 85 timer! Og der kan altså komme mange på den tid. Jeg snakkede med en tjener på en café der fortalte mig at de har brugt lokke moduler i en uge nu og han anslår at der har været omkring 1500 ekstra gæster den uge! De er så heldige at de har to Pokéstops placeret lige ude foran. 

Men der er heldigvis også måder du kan markedsføre din virksomhed på med Pokémon GO selv hvis du ikke lige har et Pokéstop i nærheden. Hvis du læser mig indlæg så får du både instrukser i hvordan du bedst bruger Pokéstops, men du får også 4 andre markedsføringstrategier du kan bruge. 

Indlægget finder du her: https://webbud.dk/markedsfoer-hjemmeside-pokemon-go/

God læselyst, 

Kasper.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)