Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til bogforlag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 32
Fra  Forlaget Snepryd Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til mit bogforlag. Kort fortalt har vi et lager til en værdi på 100.000kr. Vi lever af at producere og sælge bøger. Forlaget har eksisteret et år og første år er brugt på at bygge et lager op. Vil du være med ombord, når vi sætter 100 % ind på salget? Jeg kan bidrage med en masse viden, et fyldt lager og en masse medarbejdere, både frivillige og lønansatte. Det kræver selvfølgelig et kapital indskud at komme med, så skriv kun, hvis du har mulighed for dette. Skriv til mig og få svar på eventuelle spørgsmål. Info@snepryd.dk eller se mere på vores hjemmeside www.snepryd.dk
Vh Britta

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britta, 

Med alt respekt. 

Så tror jeg desværre ikke din forretning er penge værd før du får rigtigt og reelt salg

Tror du skal prøve at gribe det anderledes ad - for at finde en profil der matcher. 

Du skal bestemt ikke regne med at du kan hive en investering ind på dette stadie.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du lister 14 ansatte/frivillige som ansatte - på din hjemmeside. Det i sig selv kan skræmme. Store forpligtelse - og selv ved frivillige - omkostninger - pligt til at alle er omfattet af lovpligtig arbejdsskadeforsikring - mulige feriepenge forpligtelse, opsigelsesvarsler - ikke små ting med 14 personer

Du skal da givet starte netop med din ansatte - og se om de vil være med. En ny investor/partner vil givet også undre sig der.

Bogudgivelse,opbygget lager inden 100% start af salgt -  og mange ansatte, er ikke let lige at finde investor til, hvis ikke der er gang i forretningen. Rigtigt mange bøger idag er print on demand eller e-bøger - hvor jo alle kan være med -også som forfattere, uden godkendelse.

Dertil kommer, at du skal overveje selskabsformen. Det er jo ikke til at få en investor eller partner ind i en enkeltmandsvirksomhed - så skal den jo ændres til I/S eller selskabsform 

se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)