Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Salg - Hvad gir i kunderne med i pakkerne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har drevet min dejlige webshop www.caps4you.dk igennem en årrække, og det går udmærket.
Mine kunder får fantastisk support, hurtig levering, konkurrence dygtige priser osv. osv. 

Dog kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad i med forskellige webshops gør, når i modtager en bestilling - Som måske gør at kunden vender tilbage eller hjælper med at sprede den gode oplevelse mund til mund.

Jeg vedlægger selv klistermærker, tidligere nogle rabatkuponer og en slikkepind.

Min målgruppe er primært unge i alderen 8-30.

Jeg savner dog lidt nytænkning og kunne derfor godt bruge lidt inspiration til hvordan / hvad i gør.

De bedste hilsner
Martin Jensen
Caps4you.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg kan kun tale til dig som kunde, og der må jeg tilså; der er noget fantastisk ved at modtage slik.

Det giver et smil på læben, og det er de småting, der gør, at kunderne handler hos dig igen.

:-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.
Tusind tak for din tilbagemelding. Må hellere få købt lidt mere slik 😊

Rigtig god dag.

Vh Martin

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Kasper Friis, normalt er jeg ret ligeglad men synes slik til børn er en cool ting at vedlægge. Jeg fik engang to poser mini Haribo a 1kr. som kunden kan vælge om han vil spise selv eller score billige points hos børn man kender (tror ikke man skal tilbyde slik til fremmedes børn lol).

Jeg så det lidt som, at det smil butikken ville give, fik man leveret af nogen man holder af. Kan en webshop træde mere ind i kunders hjerter end det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)