Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill insolvent!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag modtaget et brev fra en advokat om at Paymill er insolvent.

Der står at Insolvecy procedings regarding the assets of Paymill has been instituted.

Er der nogen der ved hvad det betyder og hvad det kommer til at betyde for mig der anvender ders betalings gateway. Paymill selv siger at de forstætter som normalt og at man får sine udbetalinger, men kan man stole på det?

Fra Sæby
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Fra  SKAEVE / Dansk kvalitets møbler Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Umiddelbart betyder det at der er anlagt konkurs vedrørende Paymill. Det er aldrig en god ting som kunde, også selvom de selv siger alt er OK.

Jeg vil anbefale at kigge på andre betalings muligheder.

Hos PensoPay kan vi hjælpe dig med en betalingsløsning, hvor du for en komplet betalingsløsning med både Indløsningsaftale og Betalingsgateway samlet et sted. Vi er dansk og så har vi har plug'n play til mange webshop systemer, så du hurtigt kan sætte gatewayen op (ellers hjælper vi ganske gratis).

Du kan se mere på vores side: http://www.pensopay.com/ og jeg kan anbefale dig at læse hvad vores kunder siger på Trustpilothttps://dk.trustpilot.com/review/pensopay.com 

Som kunder kan jeg blandt andet nævne: Biva, Washa, Airshells, Place2Book Berendsen og mange flere.

Hvis du er interesseret i at høre mere, vil jeg meget gerne give dit et kald, hvis du sender mig en mail på mb@pensopay.com eller du er meget velkommen til at ringe på tlf. 2170 5926. Derudover skal du være mere end velkommen til at skrive en PB herinde. 

Jeg ser frem til at tage en snak med dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill situation svarer til det vi i Danmark kender under begrebet rekonstruktion. Det giver Paymill ro til at finde en potentiel køber, hvilket de har arbejdet på over en længere periode. Det vil altid indebære en risiko, hvis der ikke findes en løsning for Paymill.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvilken advokat du har modtaget det fra, men:

1: De har informeret om deres status flere gange via email de sidste par måneder

2: De er blevet overtaget af "Klik & Pay" som er en del af CyberServices S.A pr. 01-07-2016 - din kontrakt forbliver som den altid har været, med samme priser :-)

Navnet kan ændre sig (ikke sikkert) men who knows.

Alt er OK - og altid hav en backup plan i forhold til gateway anyway (Vi har selv en Braintree Payments aftale sat op som backup). 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hello Rune,

it is true, that Paymill faced a phase of preliminary insolvency. We are happy to inform you, that our M&A negotiations were successful and we found a very strong partner with Swiss-based PSP Klik&Pay. Nothing changes for your existing account(s) and contracts. You should have received an email yesterday explaining the next steps. If not, please contact support@paymill.com, so we can assist you in maintaining your account(s). Paymill will keep operations to their full extent under the same name, so nothing to worry about.

For more specific information please feel free to contact our support team via the named email account. We are happy to help!

Have a great day.

Best regards,

The PAYMILL Team

PS: Thanks to Lucas for helping to solve this question!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)