Jeg har i dag modtaget et brev fra en advokat om at Paymill er insolvent. Der står at Insolvecy procedings regarding the assets of Paymill has been instituted. Er der nogen der ved hvad det betyder og hvad det kommer til at betyde for mig der anvender ders betalings gateway. Paymill selv siger at de forstætter som normalt og at man får sine udbetalinger, men kan man stole på det? |
Hej Rune
Umiddelbart betyder det at der er anlagt konkurs vedrørende Paymill. Det er aldrig en god ting som kunde, også selvom de selv siger alt er OK.
Jeg vil anbefale at kigge på andre betalings muligheder.
Hos PensoPay kan vi hjælpe dig med en betalingsløsning, hvor du for en komplet betalingsløsning med både Indløsningsaftale og Betalingsgateway samlet et sted. Vi er dansk og så har vi har plug'n play til mange webshop systemer, så du hurtigt kan sætte gatewayen op (ellers hjælper vi ganske gratis).
Du kan se mere på vores side: http://www.pensopay.com/ og jeg kan anbefale dig at læse hvad vores kunder siger på Trustpilot: https://dk.trustpilot.com/review/pensopay.com
Som kunder kan jeg blandt andet nævne: Biva, Washa, Airshells, Place2Book Berendsen og mange flere.
Hvis du er interesseret i at høre mere, vil jeg meget gerne give dit et kald, hvis du sender mig en mail på mb@pensopay.com eller du er meget velkommen til at ringe på tlf. 2170 5926. Derudover skal du være mere end velkommen til at skrive en PB herinde.
Jeg ser frem til at tage en snak med dig :)