Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leads, kan du hjælpe eller anbefale?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Kapsio Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg står og mangler en kontakt som kan skaffe nogle gode leads.

Jeg vil høre om der er nogen herinde som kan anbefale noget bestemt eller selv beskæftiger sig med det?

Vh

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok rart, at vide til hvilken branche der skal leads til?

Partner-ads.com kan være et meget godt sted at starte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Hvis det er høj-kvalitets b2c leads du skal bruge, så send mig en besked - jeg kan  helt sikkert hjælpe dig.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Kapsio Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Stortset alle b2c kunder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai - jeg skriver en besked til dig.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i Alpha57.com

Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai, 

Jeg har et outsourcing firma som har speciale i at finde leads til firmaer som dig. 

Vi har med success arbejdet nu i 9 måneder for diverse danske, engelske og Australske firmaer om at finde leads. Det kan være et forklift firma i Sydney der ville finde detaljer på transport ejere i Singapore eller et dansk media firma der leder efter nye kunder i Jylland. 

Fremgangsmåden er simpel og der er ikke noget hokus pokus. Vi bruger ikke webscraping tools eller anden software for at finde leads. Det er vigtigt for os at kunden er glad for de kvalitets leads vi finder. Som regel finder vi kontakt navn, firma, tel, adresse, email og hjemme side. Er der andre kriterier så kan det også inkluderes. 

Vi har en flat rate på 1.50 kr per lead, min 500 leads ad gangen. De fleste af leads finder vi igennem Linkedin, krak, de gule sider og andre offentligt tilgængelige medier. Når vi er færdige viser vi kunden links og hvordan de er fundet. Vi arbejder hånd i hånd med dig som kunde for at finde de rigtige leads til netop DIN forretning. 

Tak og ser frem til at høre nærmere til en uforpligtende prøve eller samtale om hvordan vi sammen kan finde nogle nye kunder, hurtigt, billigt og effektivt. 

Med venlige hilsner fra Filippinerne, 

Morten Carstensen

Skype morten_carstensen
morten@olmsolutions.com

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Jeg har en konkurrence oversigt på http://www.konkurrencer-nonstop.dk, hvor jeg deler konkurrencer.

Her har jeg også flere medier tilknyttet, så jeg kan sende nyhedsbreve ud til min database, der er opsamlet direkte på hjemmesiden. Der er dermed ikke tale om de elendige Co-regs man kan få fra Brugerundersøgelser, men bedre kvalitets leads.

Jeg sælger for omkring 0,5 kr. pr. klik, pt. 500 kr. + moms for en pakke - hvis du har oprettet en konkurrence du gerne vil have sendt trafik til (For at indsamle leads)

Du kan læse mere om det her:
http://www.konkurrencer-nonstop.dk/del-en-konkurrence/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)