Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Wee. så har jeg lavet min allerførste webshop i wordpress.

Og ja der er plads til forbdringer. og det kommer der også hen af vejen.

Men i må gerne tage et kig på

www.kidztownshop.dk

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Tillykke med din første webshop :-) 

Ganske fint resultat som du er kommet frem til. Som du selv skriver er der selvfølgelig plads til forbedringer som kan komme hen af vejen. Dog synes jeg du skal få gjort din forside slider interaktivt, således at du kan bruge den som blikfang i forbindelse med promovering af særligt gode tilbud mm. 

Endvidere synes jeg du skal have fritlagt dine billeder i footeren, mailikon, betalingsikoner osv. 

Held og lykke med shoppen! 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med wenshop'en.

Jeg synes siden ser rigtig fin ud.
Jeg kan ikke lige sætte min finger på noget. Måske tone baggrundsbilledet en smule ned, så det ikke tager så meget fokus. 

Det er fin og overskuelig hjemmeside, du har fået.

Hvis det skulle lyste, er du velkommen til at oprette din webshop her på: http://findenwebshop.dk/ , så har du her dit først backlink.

Go vind i webshop-sejlene :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne ønske dig et stort tillykke med din nye webshop - det er specielt ikke dårligt lavet, langt fra! :-)

Der er de forbedringer, der er nævnt af de andre, som jer er enig i. Desuden er det et billede i slideren, som jeg synes ikke ser så godt ud.... Det er nærmest dårlig kvalitet. Det billede, jeg snakker om, er billedet med flagene i din slider. Det kunne være fedt, hvis både tekst og billede blev optimeret, så det ville se endnu bedre ud!

Men som sagt; super flot webshop. 

Held og lykke med webshoppen - jeg håber, at du får en masse varer solgt. :-)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri

Tusind tak for de rosende ord.

Jeg har førsøgt at oprette min webshop, men det lykkes ikke, når jeg trykker tilføj link sker der ikke mere.

har du nogen bud på hvad jeg har gjort galt.

Nicole

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa,

Tillykke med din nye webshop! :) Må den bringe dig en masse glæder, og en masse glade kunder...

Ps. Jeg anbefaler dig at du skriver et signatur + link herinde på Amino? På den måde får du et lille link til din hjemmeside, hvergang du skriver et indlæg? :)

- FlyETA.com

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan opretter man sig, så man kan få feedback? Jeg vil meget gerne modtage noget på www.nettosten.dk. Siden er ikke færdig endnu, men det kunne være spændende at få lidt feedback.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten_Jensen67:

Hvordan opretter man sig, så man kan få feedback? Jeg vil meget gerne modtage noget på www.nettosten.dk. Siden er ikke færdig endnu, men det kunne være spændende at få lidt feedback.

klik her http://www.amino.dk/forums/37.aspx der står i højre side opret tråd Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

siden okay design Smile

meta titlen den er meget kort index Kidztown er ikke særlige sigende titlen om siden lav en god titlen på siden med dine kerne hvad siden omhandler i titlen 40-60 tegn meta beskrivelsen 120-160 tegn , dog nærmeste alle sider de mangler meta titler og meta beskrivelser .

billeder de fleste har al tekst på siden dog mangler alle tjekkede titler på billederne .

få et bedre del like facebook og det er fordel at få google plus på siden.

jeg kan ikke se mange links til siden så det er en fordele at få SSL CERTIFIKAT url på siden det giver meget i seo og folk føler jeg mere tryg at handle på en mere sikker side.

produkt beskrivelser fordel mest bruger siden mere end en linje tekst hvad stof lavet i kan det klare vask  hvor lang og bred værgten er bamse eksemlemvis.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din feedback.

Jeg har i dag installeret yoast pluginet så jeg kæmper. Og er sikker jeg nok skal komme i mål med tiden.

Men vil helt sikkert lige få kigget på de ting du nævner.  Det med meta titler og beskrivelser var jeg klar over.

Så det er godt med 3 ugers ferie. ;)

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)