Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstår jeg professionel nok?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes helt klart, den ser godt ud. Brugervenlig og hurtig. Smile Umiddelbart ville jeg sige, du burde erstatte "Besøg Galleriet" men en tekst/billede i højere opløsning. Det er altid godt, at have alt perfekt ved førstegangsvisningen.

Her er et billede:
(Nu hjælper det dog heller ikke, at selve billedet, du ser her er en smule komprimeret, men jeg håber, du kan se det.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

siden kan nærmest ikke ses på en mobil https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.rikkemyogdimseriet.dk%2F&tab=mobile den har en meget lav score 

seo mangler siden en del hvis du gerne vil have alle kan se siden vil jeg anbefale et godt responssive Wordpress tema  

seo der er nærmeste intet tekst på siden der er ikke brugt h1 overskrifter på siden h2 underoverskrifter og teksten h3 h4 og det bedste er der et par sider på siden der er mindste 500 ord på 

bedre del og like facebook knap og gerne se lidt fra facebook , i Wordpress fås også bedre sociale plug in til facebook og google plus 

forsiden god ide lille intro tekst det er jo den første side og jeg havde svært lige finde udad skulle klikke der for at komme videre  , altså mere menu artig på forsiden ville jeg lave det , det giver flere seo plusser 

meta beskrivelsen forsiden er under det ideel på 120-160 tegn og det er endnu vigtigere når der er ingen tekst på forsiden.

hvis har et cvr nummer ville jeg sætte det i fodnoten på siden og på kontaktsiden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Benjamin - 1000 tak for din årvågenhed :D Ser det bedre ud nu, synes du?

/Rikke MY :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :


Mikael christiansen:

siden kan nærmest ikke ses på en mobil https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.rikkemyogdimseriet.dk%2F&tab=mobile den har en meget lav score 

seo mangler siden en del hvis du gerne vil have alle kan se siden vil jeg anbefale et godt responssive Wordpress tema  

seo der er nærmeste intet tekst på siden der er ikke brugt h1 overskrifter på siden h2 underoverskrifter og teksten h3 h4 og det bedste er der et par sider på siden der er mindste 500 ord på 

bedre del og like facebook knap og gerne se lidt fra facebook , i Wordpress fås også bedre sociale plug in til facebook og google plus 

forsiden god ide lille intro tekst det er jo den første side og jeg havde svært lige finde udad skulle klikke der for at komme videre  , altså mere menu artig på forsiden ville jeg lave det , det giver flere seo plusser 

meta beskrivelsen forsiden er under det ideel på 120-160 tegn og det er endnu vigtigere når der er ingen tekst på forsiden.

hvis har et cvr nummer ville jeg sætte det i fodnoten på siden og på kontaktsiden 

Nånå - bevares Mikael :)

Jeg ser den fint på både min Iphone, Ipad og Imac (Chrome, Safari og Firefox) - Jeg er ikke sikker på at jeg kan gøre det bedre, lige nu - indtil jeg får en udvikler til at rykke den fra Wix platformen til et Wordpres, som du nævner ;)

Der er kommet flere tilbagemeldinger om, at den er både hurtig og fin - så jeg tror det går :)

Du har helt ret mht. manglende SEO - det kommer, det kommer - jeg skal jo liiige i gang Hehe Siden du kiggede sidst, har jeg fået sat min blog op... Den vil forhåbentlig, med tiden, hjælpe gevaldigt på Googles store øje :) http://www.rikkemyogdimseriet.dk/#!blog/t7ctw

Tak for at minde mig om H1 og H2 overskrifterne! Dem skal jeg også lige have set på! :)

Jeg ønsker ikke at have en beskrivelse på forsiden. Jeg ønsker forsiden præcis, som den er faktisk. Men kan jeg mon komme udenom det, ved at ligge en alt tekst "under" billedet?

Mange tak for dine kommentarer! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:


Er det bedre nu? :)

ja den er meget bedre nu og nu kan folk nemmere komme hurtigt ind på siden lav score normalt lidt længere tid at komme ind på siden og google elsker hurtige sider det betyder en del i seo proces Smile

mobil er tit også udfordret men det er godt løst nu m det same med computer der er score også god tillykke med det  Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)