Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstår jeg professionel nok?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :


Afledt af denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/273247.aspx?PageIndex=1

... hvor jeg fik helt umådeligt fantastisk god kritik og bagoverblæsende gode råd, vil jeg (til de interesserede) hermed godt have lov til at præsentere MIN NYE HJEMMESIDE! :D Og også mit nye look. - En sød Amino fik gjort mig opmærksom på, at hvis jeg vil sælge professionelt, så må jeg fremstå professionel. Og det gjorde jeg ikke helt før, hvor jeg satsede på det mere personlige udtryk. :)
Jeg oplevede at mine ellers meget interesserede kunder, forduftede når de så mine priser - så nu har jeg valgt at fjerne mine faste priser og i stedet tage det, tegning for tegning. Jeg håber at mit nye udtryk, virker professionelt nok til at holde bedre på kunderne.

Jeg vil stadig gerne være meget tæt og personlig, med mine kunder. Men den del, holder jeg fremover til min Facebookside ;)

Jeg er klar over, at jeg skal have gang i noget seriøs tekstoptimering! Lige nu er jeg ret ideforladt, på det område. Men jeg vil snart gå i gang med at tilføje små historier om tegningerne, som beskrivelser til tegningerne i mit portfolio/galleri - det håber jeg Google kan lide :D

Men hvad synes I, om mit nye look? :D


www.rikkemyogdimseriet.dk

Hav den BEDSTE dag! :D - Rikke MY

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange mange tak Fru Hartmann! :D Det skulle virke nu ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Jeg er glad for, at du synes, at du fik nogle brugbare råd og kommentarer i din sidste tråd. 

Mht. til dit nye website, så ser det super godt og professionelt ud - det gør det virkelig! Men din forside mangler en "call-to-action"-knap, som guider en hen på dit galleri. Lige nu skal jeg klikke på den øverste firkant, og det virker også fint nok, men der er ikke så meget call-to-action over den - du kan evt. lave en stor knap i midten af skærmen, som har en "Pang"-farve, hvor folk klikker først og ryger derefter ind på dit galleri! 

Held og lykke samt god vind. :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kasper :D

Jeg ved ikke om den var der, da du kiggede før, men jeg har for lidt siden lavet en tilføjelse til logoet - "Galleri". Virker det?
Jeg mener at en "pangfarve" i midten af det hele, ville ødelægge udtrykket lidt ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Ja, det virker fint - men det er ikke rigtigt call-to-action. En call-to-action knap er en, som jeg ikke kan undgå at bemærke. Men hvis jeg skal være ærlig, så tog det mig faktisk et par sekunder for at finde ud af, hvor jeg skulle klikke på din forside for at komme videre. Lav evt. noget tekst nedenstående eller andenstedes - klik her, se galleri eller andet mere tydeligt. :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Rikke

Ja, det virker fint - men det er ikke rigtigt call-to-action. En call-to-action knap er en, som jeg ikke kan undgå at bemærke. Men hvis jeg skal være ærlig, så tog det mig faktisk et par sekunder for at finde ud af, hvor jeg skulle klikke på din forside for at komme videre. Lav evt. noget tekst nedenstående eller andenstedes - klik her, se galleri eller andet mere tydeligt. :-)



Hvad med nu? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:


Hvad med nu? :)

Sådan - nu er det bedre, ja. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rikke MY .•''*♪♫•*¨✿.:
Jeg håber at mit nye udtryk, virker professionelt nok til at holde bedre på kunderne.

 

Hej Rikke.

Nogle fine tegning, fin side, men den mangler at være Respontsivt, kan ikke vises på mobil.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Niels - Mange tak skal du have! :)

Åh, det responssiv!! Jeg kan vist ikke rigtig helt styre det selv - bruger Wix til at lave siden med. Jeg har prøvet at tilpasse den lidt bedre - synes du at der er en forskel nu? :)

Bedste Hilsener Rikke MY

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)