Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOLIG I KØBENHAVN (hjælp)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer,

Jeg står i den situation at jeg er kommet hjem fra udlandet og har fået tilbudt en fed stilling i København, det er fra d. 1 august så jeg har desperat brug for en bolig fra d. 1 august. 

- Arbejder som brugerflade designer (grafisk design) og har økonomien i orden - har penge klar til eventuelt depositum og forudbetalt leje. 

Er interesseret i alt, en lejlighed, et sommerhus, et værelse - i og udenfor København (bare der er gode transportmuligheder ind til midtbyen)

Som en lille dusør så kan jeg tilbyde et logodesign til en værdi af 2500 kr. + moms for den person der skaffer mig en lejlighed eller selv tilbyder noget. 

Skriv og så tager vi den derfra - og finder ud af om du ser mig som den rette lejer.

(Jeg er meget travl, så boligen vil udelukkende blive brugt som et sted at sove)

https://dribbble.com/bertilboisen

Tak og god weekend :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Økonomi?

Da det bare skal fungere som en base hvor jeg kan komme hjem og sove vil jeg gerne holde det under 10-12.000 

- Men hvis jeg får tilbudt drømmeboligen for mere end dét, har det også min interesse.

(Det kommer an på boligen)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har økonomi i den størrelse, så kan du overveje airbnb i første omgang - der kan du sagtens leje boiiger for flere måneder ad gangen, indtil du kommer mere på plads.

Jeg skal nok holde øje mht. noget mere fast udlejning i mit netværk.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Hvis du har økonomi i den størrelse, så kan du overveje airbnb i første omgang - der kan du sagtens leje boiiger for flere måneder ad gangen, indtil du kommer mere på plads.

Jeg skal nok holde øje mht. noget mere fast udlejning i mit netværk.

Tak, det er også en tanke jeg selv har gjort mig - men vil helst finde noget mere "fast" 

Tak Jacob, det sætter jeg pris på

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)