Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPU overskrider næsten grænsen dagligt hvad Ressourceforbrug min webhotel tilbyder hvad kan jeg gøre for at få min cpu ned

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Prøv at smide noget CDN for an den ? 

Det kan være et billig måde at tage toppen af loaded. Amino gør det også - for at løse hastighedsproblemer her. 

jeg ved ikke hvad det er CDN ?

Men har en del at arbejde med billeder blev blandt andet ud i 1024 brede , mit galleri plug in laver shit siden da billederne er for store altså plug in laver masser af fejl grundet dette , jeg har en del der skal rettes siden så sidens trafik går nedad igen  overrasket over plug in og indstilling fejl betyder så meget for CPU på siden 

Det skal siges over 10 plug in er deaktiveret nu og slette og et par nye indstalleret nu det hjælper på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kigge på Cloudflare.. De har nogle videoer der forklare konceptet.. 

Men i princippet sender du trafik igennem dem, dvs at du måske sender filen 1 gang til dem - og de distriburere det så ud til måske 10.000 forskellige brugere. Og spare en satans masse ressourcer. 

https://www.cloudflare.com/lp/cdn/?_bt=91222433772&_bk=free%20cdn&_bm=e&_bn=g&gclid=CIC0y5SU580CFTUz0wodK5UPAA

https://content.akamai.com/PG6503-Choosing-the-Right-CDN.html?gclid=CKvIhJWU580CFVU_Gwod1zYHEQ

https://www.cachefly.com/?gclid=CKWfopWU580CFbEy0wodvy8GQw

Mener Amino bruger Cloudflare - og er vidst også den nemmeste... Mener deres mest skrabede løsning endda er gratis.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik - det link ville jeg også gerne give 5 stjerner for, måske du skulle placere det i link sectionen også...

Kan du komme på en ulempe ved at bruge gratis versionen sammen med sit billige webhotel?

På forhånd tak.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Kan du komme på en ulempe ved at bruge gratis versionen sammen med sit billige webhotel?

Nej. 

Med det sagt, så skal du bare sikre dig at DNS konfigurationen bliver kopieret linje for linje ind til den CDN udbyder du vælger. 

Men det kan næsten alle gøre linje for linje på 10 min - selvom man ikke ved meget om DNS. 

Går det galt, så smid mig en mail.. jh@jannikhansen.co.uk 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var dig, ville jeg optimere WordPress installationen inden du smed CloudFlare osv. på. Sørg for du har aktiveret og opsat caching og gå evt. dine plugins igennem, som beskrevet her.

Så længe du ikke når CPU grænsen er der intet problem, og du kan opgradere til et Pro webhotel som har mere CPU, hvis du ønsker - men start med caching, det gør en kæmpe forskel.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Hvis jeg var dig, ville jeg optimere WordPress installationen inden du smed CloudFlare osv. på. Sørg for du har aktiveret og opsat caching og gå evt. dine plugins igennem, som beskrevet her.

Så længe du ikke når CPU grænsen er der intet problem, og du kan opgradere til et Pro webhotel som har mere CPU, hvis du ønsker - men start med caching, det gør en kæmpe forskel.

jeg kan se der i har været inden på siden i dag , jeg kan regne ud nok fordi en prøvede log in siden i dag om  morgen -nat ikke mig , jeg kan se cpu steg siden lige i det tidsrum hvor en prøver logge ind, kan man  spærre adgang så der ikke kan komme en sidder flere 100 gange logge ind på ens side 

jeg ved ikke hvordan man optimere min Wordpress installation 

plug in en har kiggede på dem men , men ved ikke om er godt nok endnu 

Dog ser jeg også siden havde  nogle ip er mange gange prøvede log in min side på min autor profil det er ikke lykkes kommer ind 

jeg tror måske må betale en hjælpe mig , men mit problem jeg har ikke vildt mange penge 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg ved ikke hvordan man optimere min Wordpress installation 

Jeg er både enig og uenig med Tom Sommer på dette område. 

Enig); 

Ja det vil være perfekt at gå igennem plugins for at sikre sig at man kører med det mindst mulige antal til at sløve den ned. 

Ja det vil også være super at tjekke databasen er optimeret udfra disse plugins behov. 

Det vil endda hvis du har din egen server, være godt at kigge på om du kan optimere webserver (måske fra apache til nginx), om MySQL er iorden - om du evt kan hente lidt på evt manglende ram ved at udvide din SWAP file. 

Uenig); 

Hvis man ikke har tid og viden til overstående - så vil jeg stadig mene at fx Cloudflare gør en forskel. 

Men igen det afhænger meget af hvilken type website du har - hvordan dit indhold er etc. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Uenig); 

Hvis man ikke har tid og viden til overstående - så vil jeg stadig mene at fx Cloudflare gør en forskel. 

Men igen det afhænger meget af hvilken type website du har - hvordan dit indhold er etc

Lige en ekstra ting jeg tænkte på... 

Jeg har ikke direkte erfaring med det - men mener der er plugins der kan konventere ens indhold til statisk? 

Hvor den cache-lagre i html - det burde kunne tage noget af load'et fra CPU'en. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Lige en ekstra ting jeg tænkte på... 

Jeg har ikke direkte erfaring med det - men mener der er plugins der kan konventere ens indhold til statisk? 

Hvor den cache-lagre i html - det burde kunne tage noget af load'et fra CPU'en. 

WP Super Cache [:-D]

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du stadig problemer?

Du må gerne skrive til mig, jeg har intet imod at tage et kig for dig.

Der kan være flere forskellige ting der spiller ind og det er i mange tilfælde ikke din host problemet ligger hos men i de script/koder der køre på hjemmmesiden.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)