Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPU overskrider næsten grænsen dagligt hvad Ressourceforbrug min webhotel tilbyder hvad kan jeg gøre for at få min cpu ned

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg har min denne her side http://poledancer.dk/ hvorfor trækker siden så meget trafik  jeg har imagify plug in gør billeder mindre , jeg har rocket plug in og WP Optimize By xTraffic plug in synes et okay clean tema .

jeg kan se folk klikker på mine billeder og når flere er på siden så ryger CPU opad , jeg har ikke vildt mange besøgene om dagen der er kun 80 - 160 unikke besøgene om dagen så det er altså ikke flere 1000 besøgene om dagen 

jeg har den billigste løsning hos https://www.unoeuro.com jeg kan regne ud hvis besøgene  stiger dobbelt så meget er pro løsning ikke engang nok hos dem 

Hvad kan jeg gøre for at få min CPU ned eller skal jeg vælge en større løsning hos unoeuro.com for at siden altid er lyn hurtig 

cpu ligger tit 16-20 op og ned men har også den billigst løsning hos unoeuro.com de sætter ned farten siden når overstiger dette punkt på 20 

jeg kan ikke finde udad upload et billedet af trafik CPU på mit webhotel  uden man ser hele mit bruger panel med bruger id , så jeg lige slettet det billedet jeg linket til 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser intet alarmerende ved dit forbrug

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde et tilsvarende problem en gang, tror min programmør fandt ud af det havde noget noget med baidu søgemaskinen fra Kina at gøre, han kunne vise mig en udskrift over hvad min side brugte tid på. Men jeg ved ikke hvordan du får serverens udskrift, men jeg tror der er noget du skal lave en IP blokade overfor.

Man skal kende dit password for at se om noget ser underligt ud, men kig under "kontroller log for angreb" og se om du har mange hits fra et sted.

Ellers se om du har et plugin der kører i ring.

Ellers ved jeg det nok ikke...

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Jeg ser intet alarmerende ved dit forbrug

Forbruget overstiger ikke lige nu , men ligger tit tæt på og flere besøgene siden skal jeg vælge et dyrere webhotel , jeg tror man kan gøre et andet så designet ikke trækker så meget CPU og skal  ikke opgrader til et dyrere webhotel når besøgene stiger , for det er ikke vildt mange besøgene om dagen jeg har lige nu på siden , men har en del billeder på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Jeg havde et tilsvarende problem en gang, tror min programmør fandt ud af det havde noget noget med baidu søgemaskinen fra Kina at gøre, han kunne vise mig en udskrift over hvad min side brugte tid på. Men jeg ved ikke hvordan du får serverens udskrift, men jeg tror der er noget du skal lave en IP blokade overfor.

Man skal kende dit password for at se om noget ser underligt ud, men kig under "kontroller log for angreb" og se om du har mange hits fra et sted.

Ellers se om du har et plugin der kører i ring.

Ellers ved jeg det nok ikke...

Mvh

1000 tak for tippet jeg har kigge på loggen , jeg er temmelig sikker på det er galleri bank plug in der er hele problemet 

Min log siger næsten 100% af CPU er galleri bank plug in der trækker det hele , så må lede efter et bedre galleri plug in 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

1000 tak for tippet jeg har kigge på loggen , jeg er temmelig sikker på det er galleri bank plug in der er hele problemet 

Min log siger næsten 100% af CPU er galleri bank plug in der trækker det hele , så må lede efter et bedre galleri plug in 

 

Hej Mikael.

Prøv denne plugins: P3 (Plugin Performance Profiler) den viser hvis der en plugin som bruger meget energi.

Kør dine image igennem denne: WP Smush (gratis)

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sites liggende på samme webhotel løsning som dig, der trækker 15.000 - 20.000 unikke besøgende pr. måned uden problemer, så mon ikke der går lidt tid før du behøver spilde mere tid på det.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:

Mikael christiansen:

1000 tak for tippet jeg har kigge på loggen , jeg er temmelig sikker på det er galleri bank plug in der er hele problemet 

Min log siger næsten 100% af CPU er galleri bank plug in der trækker det hele , så må lede efter et bedre galleri plug in 

 

Hej Mikael.

Prøv denne plugins: P3 (Plugin Performance Profiler) den viser hvis der en plugin som bruger meget energi.

Kør dine image igennem denne: WP Smush (gratis)

Mvh. Niels

Webdesign

1000 tak for hjælpen med plug in der var mange fejl på siden   jeg bukker takker 1000 gange for den hjælp du gav mig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Jeg har sites liggende på samme webhotel løsning som dig, der trækker 15.000 - 20.000 unikke besøgende pr. måned uden problemer, så mon ikke der går lidt tid før du behøver spilde mere tid på det.

ikke alle er super gode som dig og finde udad det med plug in og indstillinger og hvad der er bedst til siden , jeg er ikke særlig god til det med wordpresse så har lavet en del grundlæggende fejl  mange af de fejl  er rettet nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at smide noget CDN for an den ? 

Det kan være et billig måde at tage toppen af loaded. Amino gør det også - for at løse hastighedsproblemer her. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)