Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside! Suplab.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  suplab.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Min forretnings partner og jeg har sammen lavet hjemmesiden Suplab.dk. 
Vi modtager gerne ris og ros så lad os endelig vide, hvis der er noget som vi kan gøre bedre :)

På Suplab.dk tilbyder vi dybdegående guides omkring kosttilskud og tilhørende vurderinger af produkterne :)

Tusind tak!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg synes helt grundlæggende, at det er en flot og informativ side. 

Må jeg spørge dig - hvilken erfaring/uddannelse har du indenfor området mht. træning og kost. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside Smile

jeg kan se de fleste billeder har al tekst på siden det er super , der mangler dog tilter på de fleste billeder .

jeg vil anbefale maksimalt imellem 40-60 tegn i titlen det er ideelt , det overskrides nogle gange på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  suplab.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :)
Jeg har trænet seriøst i 5 år nu, så jeg har tilegnet mig en del viden over årene. Jeg har dog ikke nogen uddannelse indenfor området :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Dahl:


Jeg har trænet seriøst i 5 år nu, så jeg har tilegnet mig en del viden over årene. Jeg har dog ikke nogen uddannelse indenfor området :)

Det er en farlig cocktail, Christian. Husk på - der er typisk 100 forskellige meninger og holdninger indenfor dette pågældende område.... Jeg ved, at det er de færreste læger, der anbefaler at tage et ekstra tilskud af protein f.eks.... Allerede der kan i komme ud i en heftig debat. Se bare på Bodylab, som har et par eksperter ansat, der også flere gange er havnet i fedtefadet, eftersom de holdninger og råd, som de har givet, har været baseret på meget tynd og misvisende forskning eller ting, som de "synes" er rigtige. En anden ting er også kreatin, der - hos mange folk - forårsager nyre- og leverskader. 

Der er et begreb, som du sikker har stødt på i dine mange års træning, der hedder "bro science"... Altså, forskring som "bros" (folk, der tror de ved alt ang. træning, fordi de selv har vokset deres overarme 5 cm., red.) har lavet, der typisk peger i flere forskellige retninger. Det er jo ikke kun med kosttilskud, at dette bliver problematisk... Se alle de råd, man støder på rundt i fitnessverdenen; enten i sit center eller på nettet. "Husk at køre full-range-of-motion på alle øvelser". "Du ska´ kun køre half-range-of-motion for at øge time-under-tension på dine muskler".... Osv.... You get the point.
Jeg ønsker dig al held og lykke med jeres hjemmeside, og jeg håber, at I er forberede på de "shitstorms", der sommetider kan opstå fra folk der har læst i bøger, eller folk der tror, at de ved alt. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

God overskuelig side. Har ikke så meget at sige. Måske burde du overveje at se, om du kan gøre brug af affiliate. Kan umiddelbart ikke spotte det nogen steder Smile

Fra Herning
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  suplab.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret! Vi skriver også kun ud fra pålidelige kilder og forsøger bedst muligt at nævne eventuelle bivirkninger osv. 
Tak for rådet, jeg vil helt sikkert have det i baghovedet fra nu af, hvis jeg ikke havde det i forvejen :) 

Tak -  lige over
Btw lækker hjemmeside du har :)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  suplab.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Fritze:

God overskuelig side. Har ikke så meget at sige. Måske burde du overveje at se, om du kan gøre brug af affiliate. Kan umiddelbart ikke spotte det nogen steder Smile

Hej - tusind tak! :) 
Når vi begynder at rangere bedre på google, regner vi med at gøre brug af det :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg savner også flere træning billeder siden og gerne nogle videoer på siden

jeg synes du burde skrive mere om dig , på siden om dig gerne nogle et godt noget omkring mere hvordan træner din kost og hvor meget du går i det og dine egne resultater i træning og fedt procent og form hvad kan løfte og gerne med kondital med i den beskrivelsen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)