Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver domænet frigivet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i kø til et domæne, som jeg rigtig gerne vil have fat i. Jeg har oprettet mig på ventelisten, og står som nummer 1 på listen. Når jeg slår domænet op på netnationen, står der, at; "Domænet er registreret for en 1 årig period og skulle have været fornyet 29 februar 2016.", hvilket i mine ører lyder som om, at domæne burde være suspenderet. Jeg kan dog sagtens tilgå domænet og det står som aktivt på dkhostmaster.

Kan jeg stole på netnationens oplysninger om at domænet snart udløber - eller skal jeg hellere fokusere på et andet?

På forhånd tak for hjælpen .

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis domænet stadig kan tilgåes, så har ejeren stadig mulighed for at forlænge ejerskabet.

Prøv eventuelt at sende domænet til mig

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står skam også på venteliste hos Dk-hostmaster. Jeg tvivler på, at man kan stå i kø andre steder. Spørgsmålet er mere, hvordan domænet stadig kan være aktivt, når det burde have været forlænget helt tilbage i februar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

som udgangspunkt er det sådan at et domæne bliver suspenderet i 3 måneder efter det skulle have været fornyet for at give registranten muligheden for at betale igen. dertil lægges der 1 måned mere før det er til helt frigivet .

så man skal regne med i alt 4 måneder fra domænet er udløbet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

sidste gang jeg havde stod i vente liste til et domæne gik der 7 måneder fra dato det skulle være betalt

regn med de sender en rykker efter en måneden og plus en ugen og så sender de rykker igen en måneden til at betale og så går plus  nogle dage igen oveni og så suspender de domænet efter en efter 1 måneden  mere plus måske nogle dage plus igen og så er det domæne suspenderet  i 3 måneder og det giver op til 7 måneder vente tid da de ikke altid sender rykker ud med det samme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)