Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blog og penge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg faldt over noget på amino at man kunne tjene penge på følgere mig der har misforstået noget, ? eller er det bare at man på et tidspunkt kommer til at smide et link på side også trykker folk på det :)

en anden ting er at jeg havde tænkt mig at blogge. men jeg blogger dog meget, vil dog høre om det måske kunne skramme folk væk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan oprette en blog primært hvis man har en viden man vil formidle som man vurderer at andre gerne vil lære om. Du kan så lave nogle links som folk kan følge (men det gør de ikke så tit) hver gang de gør det kan du måske tjene et lille ubetydeligt beløb.

For at være ærlig så tror jeg ikke dit skriftsprog er godt nok til at leve af at skrive, men det kan du jo vælge at afvise og prøve alligevel...jeg tror dog du vil møde en del modstand.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

det har du nok ret i :) men er der måske en bedre måde at tjene penge på end klik måske, ?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:

det har du nok ret i :) men er der måske en bedre måde at tjene penge på end klik måske, ?

Investere en dag på at gå igennem Pat Flynns bedste indhold på www.smartpassiveincome.com 
Alternativt den gode Tue - på www.onlinebijobber.dk 
Det er et mega stort område. Der er INGEN nem vej til mange penge i livet - men med hårdt og dedikeret arbejde kan du komme langt. 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg elsker det jeg sidder og skriver om :) ikke for pengene skyld som sådan men hvis, det kommer hen af vejen er der jo ikke noget galt i dette. Dog tænker jeg heller ikke at pengene skal komme fra dag 1 af :) men søgte en gode måde at vedholde indtægten skulle jeg måske, havde skrevet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)