Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets' afvisning af Mastercard - fejl hos Nets

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forsøgt at ekspedere en ordre (betalt med MC), som bliver afvist af Nets. Jeg har kontaktet Nets, og fået at vide, at de havde en fejl omkring  det tidspunkt, hvor min kunde placerede ordren (5. juli kl. 11.47) og betalingen var ført tilbage.

Nets har lovet at rette fejlen, men der er endnu ikke sket noget - er der andre, der har haft problemer med at få indløst MC-ordrer? Og hvad har I gjort ved det?

Venlig hilsen

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, 2 forskellige ordre. Med rød skrift i toppen: "Fejl, afvist af indløser". Prøve igen, tror jeg endte med 5 gange pr. ordre.

Til sidst i banken for at høre om kortet ved en fejl var blevet spærret. "Nej". Men så på skærmen der, at 5 gange de beløb, der var tale om var sat til overførsel. Måtte så stoppe 4 stk af hver.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Ja, 2 forskellige ordre. Med rød skrift i toppen: "Fejl, afvist af indløser". Prøve igen, tror jeg endte med 5 gange pr. ordre.

Til sidst i banken for at høre om kortet ved en fejl var blevet spærret. "Nej". Men så på skærmen der, at 5 gange de beløb, der var tale om var sat til overførsel. Måtte så stoppe 4 stk af hver.

Har du fået gennemført dine transaktioner? Jeg kan stadig ikke få min igennem.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Har du fået gennemført dine transaktioner? Jeg kan stadig ikke få min igennem.

MVH

Kirsten

Ja og de overskydende transaktioner er kommet retur efter en lille snak med NETS.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige talt med Nets, og de siger, at der er mange transaktioner fra den 4. og 5. juli, der er ramt af fejlen, og de kan ikke fortælle, hvornår det bliver rettet op  - faktisk kan de ikke engang love, at det bliver rettet op.

Der må være andre webshopejere, der er ramt af denne fejl? Jeg vil i hvert fald opfordre alle til at se på deres Mastercard-transaktioner fra den 4. og 5. juli.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)