Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger europæisk producent til fremstilling af syede bamser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg søger en europæisk systue der kan fremstille mindre, og lidt komplekse bamser og andet syet legetøj.
Ideelt set skal systuen være GOTS certificeret da bæredygtighed er en vigtig del af produktet.
Bamserne skal syes af flere små dele, og stiller derfor store krav til præcision og finish. Man kan nok tale om et produkt der bevæger sig ind i High end.
Til at begynde med, ønsker jeg opsyning af prøver og herefter regner jeg med en første produktion på nogle hunderede.

På forhånd tak
Vh Nina

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr A.
Tak for dit råd. Var gået uden Alibaba da jeg troede det kun var asiatiske firmaer, men jeg kan se at der meget vel kunne være noget her.

Tak

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Nina

Jeg har produceret bamser i 7 år (www.stc-plush.com) og jeg kender ikke til nogen produktion i Europa,  ud over Steiff som har sat egen fabrik op i Portugal.

Alle virksomhederne på Alibaba under Europa er importører af plys bamser fra Asian,  ikke egenproduktion.  Bamserne er hovedsageligt producerede i Kina,  men også Thailand, Malaysia, Indien og Indonesien har, i lidt mere begrænset omfang, produktion.

Hvis grunden til du fravælger Kina er bekymring for lav kvalitet og besværlig kommunikation vil jeg gerne tilbyde at hjælpe dig igang, eller give dig nogle råd med på vejen.

En 100% GOTS certificeret bamseproduktion findes så vidt jeg ved ikke endnu og GOTS certificeret plys metervarer findes også stadig kun i meget begrænset udvalg.

Jeg kan ikke tilbyde en 100% GOTS certificeret produktion,  men vi producerer varer for en håndfuld kunder af GOTS certificeret materiale,  hovedsageligt bomuldstof med fyld af PLA fibre istedet for polyester fibre.

Jeg kan til gengæld tilbyde ICTI Care certificate, som på nuværende tidspunkt er den skrappeste certificering af legetøjs produktion.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til at skrive vores hjemmeside adresse forkert,  og har ikke kunne finde en mulighed for at redigere mit indlæg,  så her er den rigtige:  www.sct-plush.com

mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)