Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foodtruck sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vedhæfter dig et billed af bil 2 som er sat i stand og som er magen til den bil jeg sælger - den bil jeg sælger er ved at blive sat i stand.

Du kan selv vælge hvilke farver du ønsker at få bilen malet i (maks 3 farver) som du også kan se på billedet.


Bil 1 - Ambulance
Bil 2 - Van

Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at ringe på 30 26 56 74.

Jeg har flere billederne af bilerne, hvis det har interesse.

 

Her er teksten omkring bilerne:

 

Sjælden Bedford Foodtruck udbydes

Nu har du muligheden for at få din egen unikke foodtruck/madvogn. Denne sjældne og originale foodtruck kan blive din, hvis du går med drømmen om at blive iværksætter og indrette den som du ønsker.  Bilen kan anvendes til alverdens formål og salg og har et meget karakteristisk blikfang hvorend den placeres.

Bilen er lige nu ved at blive 100% restaureret indvendigt og udvendigt.

Der bliver lavet følgende forbedringer på bilen:

 

  • Teknisk service af motor, gearkasse osv.
  • Komplet restauration både indvendigt og udvendigt
  • Nye gummilister i vinduerne
  • Vaskbart glasfiber gulv indvendigt
  • Bilen pudses ned og man kan få bilen malet i ønsket farve (maks. tre farver)
  • Restauration af undervognen.
  • Alt lys og kabler bliver tjekket op

 

Bil 1:

 

Foodtrucken er fra 1983 og vil stå færdigt i slutningen af 2016. Den vil i starten af 2018 kunne registreres som veteranbil og skal derfor kun synes hvert 8. år.

Jeg er selv indehaver af en foodtruck veteranbil – den koster 1000 kr. årligt og er meget billig i kasko forsikring.

 

Bilen koster 107.000 kr. excl. moms og det er først til mølle-princip.

Den bliver leveret i slutningen af 2016 og køber bestemmer selv, hvilken farve bilen skal leveres i. Der betales et depositum på 30.000 kr. ekskl. moms.

 

Teknisk info: 

  • Bedford 1983
  • 2,3 liters benzin motor
  • Automatisk gearkasse
  • Egenvægt 1850 kg. 

Mål:

Højde: 2,65 m

Længde: 5,10 m

 

Bredde: 2,05 m 

Bilen er ikke indregisteret ved købet – det skal køber selv stå for. (Jeg betalte ca. 18.000 da jeg fik min indregisteret som veteranbil)

Bil 2:

 

Foodtrucken er fra 1982 og vil stå færdigt i slutningen af 2016. Den vil i starten af 2017 kunne registreres som veteranbil og skal derfor kun synes hvert 8. år.

Jeg er selv indehaver af en foodtruck veteranbil – den koster 1000 kr. årligt og er meget billig i kasko forsikring.

 

Bilen koster 98.000 kr. excl. moms og det er først til mølle-princip.

Den bliver leveret i slutningen af 2016 og køber bestemmer selv, hvilken farve bilen skal leveres i. Der betales et depositum på 30.000 kr. ekskl. moms.

 

Teknisk info: 

  • Bedford 1982
  • 2,3 liters diesel motor
  • 4 trins gearkasse
  • Egenvægt 1750 kg.

 

Mål:

Højde: 2,70 m 

Længde: 4,50 m 

Bredde: 1,95 m 

Bilen er ikke indregisteret ved købet – det skal køber selv stå for.  (Jeg betalte ca. 18.000 da jeg fik min indregisteret som veteranbil)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)