Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til iværksætteri og opstart af virksomhed.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon

Lyder spændende med dine ideer. Vil gerne stille mig til rådighed til sparring og evt mere hvis muligheden byder sig.

Mine kompetencer er inden for økonomi, herunder en stor del erfaring med rådgivning ved opstart af virksomhed. Der udover har jeg erfaring som sparringspartner for en del virksomhedsejere.

Giv lyd hvis det har din interesse.

Mvh
Niroje

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :)

Jeg syntes din tråd er meget spændende, og vil gerne i dialog med dig - Føler jeg passer godt til din beskrivelse! Så jeg er super interesseret!

Har allerede sendt dig en PM, men jeg prøver også lige her.

Ellers er min mail Runeb.laursen@gmail.com

Ser frem til du giver lyd fra dig! 

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lad mig høre nærmer om dine ideer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvis du stadig søger et godt projekt, så har jeg et indenfor sportens verden, som jeg selv søger en samarbejdspartner til.

Giv lyd hvis det er.

Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Ploiesti
Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I am searching for a business opportunity in order to start-up an investment (a company). I am looking for a co-investment partnership or collaboration. I would prefer a production facility located in Romania; nevertheless, other directions can be considered as well (distribution, sales representative, production branch, etc.).

I have 14 years of technical/mechanical experience, around the world (different key positions: supervision, site management, technical management, etc.) in mechanical field: erection/commissioning/start-ups/assistance for production. I am speaking: English, French, Italian and Romanian languages. Ready to get involved 100% in terms of time and money.

If you are interested in, further detailed discussions can be carried out at any time.

Thank you,

Gabriel Nedelcu

E-mail: gabi_ned2000@yahoo.co.uk
Mobile: 0040736119147
Skype ID: gabi_ned2000

 

Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har evnerne og ideen, men mangler en dygtig person der kan og kan sparre med mig og markedsefører mig. 

Måske er det noget for dig ?

De bedste hilsner

Birgitte

Fra Galten
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Fra  2skin Danmark ApS Skrevet kl. 20:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

jeg har faktisk brug for en partner der kan hjælpe med min webshop 2skin.dk som sælger træningstøj til kvinder 

Du kan skrive mail til daniel @ 2skin.dk

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte. 
Tak for dit svar på min tråd - beklager meget at du først hører fra mig nu, men der har været komplet kaos siden jul og hele foråret. Så nu puster vi ud med en god ferie. 

Hvad er status for dit projekt - mangler du stadig noget sparring / hjælp? 

Kontakt mig gerne på mail for mere info hvis det stadig har interesse. 

Simonvangsgaard@gmail.com

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 26. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon!

Jeg synes det lyder meget spændende det hele, og generelt søger jeg selv bekendtskaber med den interesse du har, men også bare med kæmpe ambitioner, ligesom jeg selv har. Derfor håber jeg meget på, at du ser beskeden her, og har mod på at tage kontakt til mig. 

Om mig: Er 21 år gammel, og har kæmpe ambitioner, og sigter direkte mod skyerne. Har en del erfaring indenfor tekstforfatning og tekster online, om hvordan man rammer målgruppen, køberen og lignende. Og generelt bare et drive og ild i sjælen for at bygge noget op selv, eller at hoppe med på noget, som jeg synes er spændende og som kan have et stort potentiale.

Du må meget gerne kontakte mig igennem min mail på min profil :)

vh. Lasse

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)