Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til iværksætteri og opstart af virksomhed.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg er en ung mand på 27 år som til dagligt arbejder med marketing og kommunikation indenfor sportens verden i form af en af danmarks største håndboldklubber. Jeg har igennem flere år haft en stor lyst til at have nogle projekter siddeløbende med mit job, men mangler et sted at starte. Jeg har mange gode ideer syntes jeg selv men mangler måske en eller flere at sparre med for at sorte de dårlige ideer fra inden de tager for meget tid. 

Derfor søger jeg følgende: 
- En partner eller flere som ønsker at udveksle ideer og kompetencer
- Samarbejde og opstart af virksomhed, webside mv. 
- Du har måske et færdigt koncept eller ide -  JEG har en stor viden indenfor salg/indkøb, markedsføring, kommunikation, sociale medier, hjemmeside mv. som jeg      kan bidrage med.
- Evt. noget som er køreklar men mangler en til at drive det og kører projektet. 
- Evt. mulighed for medejerskab og investeringer på sigt. 
- Og så er der sikkert meget mere når vi evt. mødes og taler om dit projekt. 
- En person med STORE ambitioner for fremtiden som jeg selv! 

alt i alt er jeg typen som er villig til at investere en stor mængde viden, arbejdstimer og evt. økonomisk bidrag til det rette. 

Håber der er nogle som ligger inde med samme interesser for lysten til at starte noget op eller står og mangler en partner til at sparre med. 

Glæder mig til at høre fra evt. interessede. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor søger jeg følgende: 
- En partner eller flere som ønsker at udveksle ideer og kompetencer
- Samarbejde og opstart af virksomhed, webside mv. 
- Du har måske et færdigt koncept eller ide -  JEG har en stor viden indenfor salg/indkøb, markedsføring, kommunikation, sociale medier, hjemmeside mv. som jeg      kan bidrage med.
- Evt. noget som er køreklar men mangler en til at drive det og kører projektet. 
- Evt. mulighed for medejerskab og investeringer på sigt. 
- Og så er der sikkert meget mere når vi evt. mødes og taler om dit projekt. 
- En person med STORE ambitioner for fremtiden som jeg selv! 

?

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par projekter, som er næsten køreklar. Jeg kunne godt bruge en partner. Smid en PB og så kan vi se om det er noget for dig.

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

??????

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

du søger følgende men skriver hvad du selv har erfaring med ? gav ikke lige mening for mig. M

Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Har sendt dig en mail men ikke lige modtaget noget feedback?

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 01:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder spændende - og vil gerne yde sparring og byde ind med en ide - som evt kan køre med. Jeg har eventfirma i det små. Til gengæld er det billigt - meget billigt og det kunne fint promoveres i klubberne. Børnesumodragter og popcornmaskine til de unge i klubben og stødbånd og alkobriller og blindebold osv til bødekassefester. Jeg har ingen tid til at være ansigtet udadil - og kører det hele med venstre hånd. Det går fint med indtjening på 4-5000 fast om måneden.- Har det interesse??? Overvejer også at sælge hele konceptet fra. Du kan se det her billigevent.dk

Dbh Thomas Krogh

PS har selv baggrund indenfor håndbold. :I)

Tilmeldt 3. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke virksomheder har du kørende.?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Din profil fortæller ikke så meget om kontaktinformationer. Så gider du sende mig en mail på Dll@stofanet.dk ? 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg synes det lyder meget spændende jeg synes selv byg af hjemmesider er sjovt har også selv gået med mange ider også som webshop som tøjfirma og meget mere

/Mathias

Mail: Mathiasjv1321@hotmail.com

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)