Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af Webshop søges eller..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg døjer lidt med tanken om, at etablere en webshop. Til dette formål, søger Jeg en gut som vil komme med et tilbud på en webshop løsning. Det skal ikke være en avanceret webshop løsning, blot have et betalingsmodul, samt mulighed for at kunne oprette varekategorier. 

Designmæssigt og opbygningsmæssigt, skal den gerne lige http://goo.gl/ZPcPy 

Alfa omega er blot, det er en stabil webside og at der skal kunne oprettes varekategorier og varer. 

Mit budget er op til  ca. 5.000 alt efter arbejdet.

Jeg har selv et webhotel, og domain. 

Vh. Oecon_DK  

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oecon_DK

Hvorfor prøver du ikke bare Shopify.com ? 

Lige i dit tilfælde får du jo god værdi for pengene, set med mine briller. 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en færdig udviklet/designet prestashop webshop liggende hvor kunden sprang fra pga sin økonomi 

Den kan du få for et mindre beløb , jeg kan rette den til i design så den minder i stil med den du linker til hvis nuværende design ikke passer til dit koncept 

Shoppen er med eget udviklet template ,one-page check ud , Seo optimeret url og meget mere 

Skriv en pm så kan jeg sende et Link til den 

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jannick,

Tak for det. 

Vil helst gerne undgå denne type host, da Jeg umiddelbart finder dem en smule begrænset :)

Ib du har fået et svar tilbage :) 

Vh. Oecon_DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Blot til info, så er coolstuff.dk er meget stor løsning. Rent visuelt burde det dog godt kunne lade sig gøre udfra nogle specifikke themes. Overvej eventuelt en WordPress løsning. Der findes tonsvis af themes her til på https://themeforest.net

Hvis du selv er kendt i WordPress, men ønsker tekniske assistance til delelementer af opsætning kan vi godt hjælpe dig indenfor det budget du angiver. Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du ønsker dialog herom :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)