Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og hjælp/råd omkring mit site

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer! Smile

Har oprettet www.fitnesslivet.dk - Det er tænkt som en blog/affliate hjemmeside omkring træning, kost, opskrifter, anmeldelser af produkter mv.

Søger (selvom sitet på ingen måde er færdigt) feedback/råd og så hjælp til nogle 'småting'.

Søger hjælp til:

1. 

Hvordan jeg får det overstående på dansk og ikke engelsk 

Altså så f.eks. 'Read more' Bliver til læs mere - Og Hvordan 'By' bliver til Skrevet af:

- Og ville det se bedre ud hvis jeg f.eks. Opsatte det så der står titlen på indlægget, kort tekst og et billede?
Á la dette: http://lavdinegenhjemmeside.dk/wordpress-hjemmeside

2. Hvorfor ser min side (når i ser den) anderledes ud når jeg ser den i mit kontrol panel? Se billede:

Og hvordan får jeg den søgeform på overstående billede ind på min side som i ser den

3. Er mit tema og sidens layout godt tilpasset til at der er plads til ads/bannere uden at siden evt. kommer til at se rodet ud?

Tak på forhånd!

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) det første jeg oplevede var, at siden var temmelig længe om at loade.

1 - Med hensyn til oversættelse af det du nævner, tænker jeg at der kan være flere måder. Den mest åbenlyse er om du har valgt engelsk som standard, under din installation af wordpress - hvis dette er tilfældet, kan du ændre det via kontrolpanel - settings - general settings - vælg "dansk" fra dropdown menuen.

Hvis ikke det løser problemet, er det så et spørgsmål om om du anvender et plugin til at vise dine posts og om dette plugin understøtter andre sprog.

Sidst, men ikke mindst, findes der nogle plugins til oversættelse :)


2 - Det virker meget mystisk at der er forskel på om du ser siden via kontrolpanelet eller ej. Er søgefeltet en del af temaet?

3 - Personligt synes jeg hurtigt at et blok-layout med en masser add's kommer til at se rodet ud, men det er jo smag og behag. Men jeg kunne godt frygte at bannere evt ude i siderne og i toppen, ville konflikte med dit headerimage, men det er svært at sige noget om med garanti :) det afhænger jo af størrelsen og hvordan bannerne bliver designet :)


Hvis du ikke har sat dig fast på at anvende det tema du bruger nu, kan jeg varmt anbefale temaerne fra CSSigniter. Eksempelvis: http://www.cssigniter.com/demo2/?theme=olympic 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart når jeg kigger på temaets hjemmeside, er post-systemet er en widget der følger temaet og dets stylesheet. Og udfra hvad jeg læser, er de eneste sprog der er understøttet i temaet Engelsk og Svensk :)

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar! :-)

Har hentet Loco translate og oversat godt og vel halvdelen af orderne fra engelsk til dansk - Og det virkede, tak.



og ja, mener søgefunktionen er med i selve temaet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak :) 

Jamen umiddelbart ville jeg kontakte ham der har lavet temaet og spørge ind til det :)

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisHansen:
Har hentet Loco translate og oversat godt og vel halvdelen af orderne fra engelsk til dansk

Sørg lige for at gemme den oversættelse et andet sted end på serveren også, da den skal ligge i et Wordpress Child Theme, før at den bliver der når du opdaterer teamet. Og jeg går ud fra at den bare ligger i det almindelige tema på din wordpress hjemmeside nu :-D

Men ellers et spændende affiliate projekt! Jeg har lige lanceret Suplab.dk i dag, som handler meget om det samme - at guide folk til at vælge de bedste kosttilskud. Her prøver vi at lave Danmark mest omfattende guides til fx proteinpulver, kreatin og de andre kosttilskud der ofte bruges i forbindelse med styrketræning.

Du må sige til engang når du kommer i gang, hvis du tror vi kan hjælpe hinanden med et eller andet! Kosttilskud og fitness branchen er jo semi hård at færdes i! :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

her har du din egen test siden, sådan som den ser ud

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, det skal jeg nok sørge for.

Tak, og det lyder også spændene! Skal nok tage kontakt og held og lykke med dit projekt :-)

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak! :D

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, hvis nogle af Jer kommer til at mangle leads, må I sige til :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)