Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cafe netværk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 28. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Guldbønnen Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et netværk for cafe og kaffebarer.

Jeg er ny startet i marts, og savner virkelig et netværk at kunne mødes med, snakke med og sparre med.
Jeg er alene og mangler en eller nogen at vende forskellige ting med. Ikke så meget dagligdagen, men også selve udviklingen af min lille forretning.

Jeg er på Bornholm, MEN kommer gerne over alt i Danmark.

Jeg er den eneste og første cafe i Nexø - nogensinde.
Så mine største udfordring er at få de lokale til at komme. Omfavne cafelivet og bruge mig.
De har været gode indtil videre, men mine tanker går på hvordan jeg fastholder dem i lavsæsonen, så jeg kan holde åbent hele året.
Dette og mange andre små og store ting er det jeg meget gerne vil bruge et netværk til.

Jeg håber der er nogen eller om vi kan skabe et nyt sammen 😊

Mange hilsner
Mai-Britt Guldborg

Www.guldbønnen.dk




Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nexø
Tilmeldt 28. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Guldbønnen Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket virker ikke 🙃

Fra Nexø
Tilmeldt 28. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Guldbønnen Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der seriøst ikke en kaffebar eller cafe i HELE DANMARK der kunne gavne af at netværke? 😳😳😳
Jeg snakker ikke om at dele ud af patenter, familie hemmeligheder, penge eller ideer (hvis man ikke vil). Jeg mener at dele små og store udfordringer med. At få sat ting i perspektiv eller på anden måde gavne hinanden.

Del gerne hvor du mener det kan gavne.

Jeg er på guldboennen@gmail.com
Se hjemmesiden: www.guldbønnen.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai-Britt,

spændende og selvfølgelig skal du have fat i de lokale, specielt i de mere "døde" perioder Beer

Nu er jeg ikke kendt "overthere" men hvad er der af f.eks. Erhvervsnetværk, eller andre netværk ?

Kan du få et samarbejde med lokale Virksomheder, hvor i evt. laver nogle Event´s sammen ?

Er der foreningsliv - hvor du kan koble dig på, til ét eller andet arrangement ?

Er der nogle facebook grupper på Nexø med "det sker" eller lign. hvor du kan koble dig på.
Er du på LinkedIn hvor du kan søge B2B samarbejdspartnere.

Jeg håber at du kan bruge inputtene til at tænke videre, inden lavsæsonen kommer, og evt. få connectet til
noget eller andre af ovenstående.

Giver du en kage, hvis jeg på et tidspunkt skulle komme til Nexø  Big Smile

Mvh. Per

Mai-Britt Guldborg:

Hej,

Jeg søger et netværk for cafe og kaffebarer.

Jeg er ny startet i marts, og savner virkelig et netværk at kunne mødes med, snakke med og sparre med.
Jeg er alene og mangler en eller nogen at vende forskellige ting med. Ikke så meget dagligdagen, men også selve udviklingen af min lille forretning.

Jeg er på Bornholm, MEN kommer gerne over alt i Danmark.

Jeg er den eneste og første cafe i Nexø - nogensinde.
Så mine største udfordring er at få de lokale til at komme. Omfavne cafelivet og bruge mig.
De har været gode indtil videre, men mine tanker går på hvordan jeg fastholder dem i lavsæsonen, så jeg kan holde åbent hele året.
Dette og mange andre små og store ting er det jeg meget gerne vil bruge et netværk til.

Jeg håber der er nogen eller om vi kan skabe et nyt sammen 😊

Mange hilsner
Mai-Britt Guldborg

Www.guldbønnen.dk



Fra Nexø
Tilmeldt 28. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Guldbønnen Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver både kaffe og kage ☕️🍰

Tak for input 👍🏻

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)