Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en her på amino som er ekspert på Facebook annoncer, så har jeg brug for lidt hjælp

Mvh John

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

Skriv evt. din problemstilling herinde så folk kan "byde ind". :-)

Du skal være velkommen til at skrive til mig. Jeg ved ikke, om jeg kan betegne mig som ekspert, men jeg har dog lidt erfaring i at annoncere på Facebook. Jeg kan muligvis være hjælpsom for dig i dit tilfælde. :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej John

Skriv evt. din problemstilling herinde så folk kan "byde ind". :-)

Du skal være velkommen til at skrive til mig. Jeg ved ikke, om jeg kan betegne mig som ekspert, men jeg har dog lidt erfaring i at annoncere på Facebook. Jeg kan muligvis være hjælpsom for dig i dit tilfælde. :-)

Fuldkommen enig med Kasper... Desto mere du skriver om problematikken, desto bedre kan vi hjælpe :-)

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg ved ikke helt hvad du vil annoncere? , men jeg har brugt Facebook annoncere meget, derved vil jeg lige pointere at jeg ikke er ekspert og afligevel har jeg en del erfaring med det. Du er velkommen til at skrive til mig , hvor du så kan komme helt ind på hvad du gerne vil have hjælp til. Mvh Marco

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Man bliver vel aldrig rigtig helt ekspert, da Facebook hele tiden udvikler på sine systemer. Jeg arbejder til dagligt med en række kunders Facebooksider og annoncer, så jeg ved en del. Du er meget velkommen til at kontakte mig her eller på mail anita@farosmarketing.dk, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig :) 

Med ønske om en god dag 

Anita 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mejlgren:

Er der en her på amino som er ekspert på Facebook annoncer, så har jeg brug for lidt hjælp

Mvh John

Hej John 

Facebook er et super spændende medie fordi deres segmenteringsværktøjer er virkelig effektive. Forstår godt at du overvejer annoncering herigennem. Vi står for diverse Facebook aktiviteter på vegne af flere af vore kunder. Du er meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en kort beskrivelse af din forretning, målgruppe samt eventuelle ambitioner med dit projekt. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring dine muligheder på Facebook :-) 

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Hvilket problem sidder du med, ift. dine Facebook annoncer?

Jeg arbejder nemlig til dagligt med Facebook annoncer i mit firma PL & Partners. Det er vores absolut spidskompetence, og Facebook (og Instagram) er faktisk de eneste platforme vi arbejder med. Vores kompetencer er selvfølgelig understøttet, og det er de bl.a. af en officiel Facebook case, som kan findes på: https://www.facebook.com/business/success/teeshoppen

Derudover har Facebook inviteret os et par gange på besøg på deres europæiske hovedkontor i Dublin, de første par gange for at tildele os den nyeste viden, men senest som en gæstetaler ved et marketingevent henvendt sig til deres største annoncører på det engelske marked

Hvis du kunne tænke dig og høre om muligheder på Facebook annoncering, kan du selvfølgelig besøge vores hjemmeside, ellers er vi også til at fange på 26 39 03 20. 

Med venlig hilsen

Kristian Larsen

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Du er velkommen til at smide mig en mail, hvis du har spørgsmål eller en konkret problemstilling ift. annoncering på Facebook :-)

/ Lasse

Web: www.vimeso.dk

Mail: lasse@vimeso.dk

Mejlgren:

Er der en her på amino som er ekspert på Facebook annoncer, så har jeg brug for lidt hjælp

Mvh John

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)