Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste e-shopløsning - skal vi beholder Scannet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vi skal til at redesigne vores hjemmeside kontorlige.nu, men er i tvivl om vi skal flytte E-shop platformen til en anden udbyder.

Jeg skal arbejde med hjemmesiden og har ikke endnu erfaring med Scannet.

Informationer:

- Vi har 1000+ produkter

- Fx over 100 forskellige variationer af et hæve/sænkebord

- Vil gerne oprette flere webshop - kan man drage fordel af dette på fx en wordpress side?

- Det skal også gerne kunne tage Klarna (afbetalings løsning)

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej.

Linea

God sommer

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea,

Uden at vide hvad i præcist skal bruge, så vil jeg alligevel vove pelsen, og anbefale dig at skifte over til et opensource shopsystem! :) Magento, eller Prestashop... Du har mange, mange, mange flere muligheder med sådan et shopsystem, end med et der er lukket og låst! :)

- FlyETA.com

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale www.salecto.dk

Så er du et skidt foran de fleste på SEO fronten. Der er selvfølgelig også mulighed for Klarna og flere store view.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea

Ud fra det du skriver kan jeg kun give FlyETA ret , i skal kigge mod Magento og Prestashop , det er fuldbolds shop systemer 

Jeg vil anbefale at i spendere et par timer på en konsulent / IT mand/kvinde der kan give jer professionel sparing og råd inden i kaster jer ud i noget , så i ikke står et halvt år efter og finder ud af det var det forkerte valg i tog

Ib

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea 

I skal afgøre hvor meget kontrol I vil have over jeres egen løsning. Med en løsning hos Scannet, eller lignende udbyder er i forholdsvis sikre på at der vil blive taget hånd om tekniske udfordringer mm. som en del af jeres pågældende aftale.

Dette giver naturligvis en vis sikkerhed. Modsat er i meget låst af deres gængse standarder, som kan give udfordringer jf. konkrete ønsker i forhold til udvidelser. Endvidere er der naturligvis altid en vis risiko ved at binde sin forretning til én udbyder. Mig bekendt har de udviklet deres eget CMS system, som i derved vil være låst af. 

Fordelen af eksempelvis WordPress, som du selv nævner, er at dette er open source. Derved bliver i "herre i eget hus", og kan selv tage forretningen og shoppen i din retning i måtte ønske. Open Source såsom WordPress kan supporteres af langt de fleste webbureauer, hvilket samtidig gør at I ikke er helt så ophængt af én udbyder, såfremt I måtte ønske at prøve noget nyt. 

Af gængse open source løsninger til webshop findes der bla. WordPress (WooCommerce), Magento og Prestashop. Alle med deres egne fordele. Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WordPress, hvor vi har mulighed for at tilbyde en prisvenlig webshop løsning, som er udarbejdet efter en professionel proces. Du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk for en uforpligtende sparring herom. 

Ift. Klarna har jeg fundet en konkret plugin der gør dette muligt i WordPress: https://woocommerce.com/products/klarna/ 

Ift. Hvorvidt du kan drage fordel af flere webshop via WordPress afhænger dette af hvorledes I ønsker denne konstellation ift. regnskabsprogram, ordrestyrring mm. 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu får du lige et 'indspark' fra en shopejer:

Der er både fordele og ulemper ved det ene og det andet. Jeg har selv en Scannet webshop, og det er et meget bevidst valg. Det er rigtigt, at der er begrænsninger - fx jeg kan ikke flytte menuen over i højre side, hvis jeg pludselig gerne vil det. Til gengæld er jeg sikker på, at der er styr på teknikken. 

Til gengæld kan jeg selv lave alle opdateringer i shoppen, og den giver mig de ting, jeg har brug for. 

Hvis du vælger at Open Source (og det kan der være mange gode grunde til), er der en risiko for at du bliver ligeså afhængig af din programmør/konsulent, som jeg er af Scannet. Og det kan være problematisk, hvis du ikke selv har teknisk indsigt. 

Sagt på en anden måde: Jeg har valgt en standardløsning, som dækker de behov, jeg har, og jeg behøver ikke at sætte mig ind i ret meget selv. Men det er et valg, du skal bare overveje det nøje.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du har brug for lidt sparring omkring ScanNet, så skriv gerne til mig på mads@a-partner.dk

Har selv tidligere solgt møbler i 6 år på en ScanNet webshop, så ved lidt om hvad den kan og ikke kan. 

Med venlig hilsen

Mads

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar. 

Hvad ville du i så fald anbefale af de to du nævner ?

God dag

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg vil undersøge det nærmere.

Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for uddybende svar Simon - jeg vil tage det videre og så kan det tænkes du hører fra os.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)