Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 KÆMPE FB grupper indenfor tøj og mode til salg

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Fresne Bob,

Tak for dine lykkeønskninger, men

1. Nej jeg kan ikke se hvordan der kan være en risiko. Hvis man skal være paranoid og tænke at det er noget facebook ikke vil have, så kan man ligeledes argumentere for at de aldrig finder ud af det. Når der ingen samtale er om det på mediet, og bytningen sker forsvarligt, hvorledes skulle det så ske? Desuden har FB ikke noget imod at der kommer nye administratore i grupper. De lægger kun selv op til det.

2. Hvorfor blander du markedsføringsloven ind i det? Der er ikke tale om at brugerne følger en bestemt side på facebook. Der er tale om en GRUPPER og ikke SIDER, derofr et community. Som bruger siger du derfor ja til at følge alle brugere i gruppen inkl eventuelle virksomheder. Det er jo ikke fordi vilkårene for det bliver ændret på noget tidspunkt. Det er desuden grupper hvor alle medlemmer kan skrive, og 99.99999999999% af alt indhold leveres af brugere. Det er næsten umuligt for en virksomhed at få grupperne til ikke at handle om salg af tøj mellem private personer. Det er selvfølgelig op til virksomheden selv at sørger for ikke at spamme alle medlemmerne ved at insætte et opslag hver 5 minut 24/7, men hvem ville også være interesseret i at køre forretning på denne måde?

I så fald skulle det jo også være ulovligt at sælge sin webshop.

Ligegyldigt hvad forstår jeg ikke hvorfor du bruger din tid på at klantre et ærligt og ellers rigtig godt tilbud til amino's brugere, fordi du ikke har andet at bruge din tid på.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke kan tåle nogen stiller spørgsmålstegn ved det du gør, så er du måske bare gået forkert, eller har stillet det forkerte spørgsmål i et forkert fora.

Måske skulle du lige læse op på regler og herunder markedsføringsloven. At du har gjort noget og er gået under radaren uden skade, gør bare ikke regler og lovgivning ugyldige.

og til sidst, tak fordi du bekymre dig om hvad jeg bruger min tid på.

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Så er jeg tilbage fra ferie. Er der flere som er interesseret?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til grupperne og hvad koster de?

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har modtaget en PM :-)

Tilmeldt 26. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg ku måske godt være interesseret i dine fb grupper?
Hvad heder de på Facebook?
Og hvad heder du på fb hvis jeg sku skrive til dig?
Mvh René Siegel :-)

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, jeg har skrevet :-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)