Hej hvornår giver i pengene tilbage? |
Har du oplyst kunden om at du opdateret din side
Hej hvornår giver i pengene tilbage? |
Har du oplyst kunden om at du opdateret din side |
Vi var ikke bevist om det da det skete, fordi automatisk opdatering var slået til. Jeg oplyste dog kunden da vi blev bevist om problemet. |
ikke fordi jeg ved så meget om det men efter min Hvad jeg vil sige. Så har han jo brugt din ydelige og betalt for det, hvordan skal han så kunne få pengene tilbage med mindre du har skrevet det. |
Han har jo brugt din service i næsten 6 mdr., så jeg vil ikke betale ham alle penge tilbage. Jeg synes at du skal tilbyde ham disse 2 løsninger: 1. Få penge tilbage for 1 mdr. (den måned hvor der var et lille nedbrud.) 2. få de næste 3 mdr. gratis (Så for du ham også til at forsætte) Hvor stort er beløbet? |
2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)
Helt enig... Kommer også lidt an på hvilken service det var.. Hvis det er noget som har haft effekt på hans forretning pga dit nedbrud, så kan jeg godt forstå ham. Men ved ikke hvilken service eller beløb vi taler om her |
Meget gode forslag. |