Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside: https://bilgearet.dk/

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner,

Jeg hedder Lars Madsen og har lavet min hjemmeside https://bilgearet.dk/ helt fra bunden. Vil derfor hører om i havde lyst og tid til, at give lidt feedback på designet og funktionerne på min hjemmeside og evt. hvis der er noget der kan tilføjes eller ændres.

Tusind tak!

Mvh Lars Madsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Min første kommentar er, at den knap, som er under dine fremhævede produkter, hverken virker eller indeholder tekst - hvordan kan det være?

En anden ting er, at du skrive, at folk kan se mere ved at gå ind under produkter. Ville det ikke være mere optimalt, hvis du skrev sådan: "Klik her for at se flere produkter", hvorefter brugeren klikker og ryger direkte ind på siden. :-)

Ellers en fin side - den kunne godt trænge til, at du rettede og gennemlæste teksten derpå. 

Held og lykke med hjemmesiden. 

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper Friis,

Tusind tak for dit hurtige og konstruktive svar! det er meget brugbart og det er dejligt at have nogle andre øjne der kigger på ens hjemmeside i stedet for en selv. 

Du kan kigge forbi om en uges tid, så kan det være der er sket underværker pga af din fine hjælp.

Rigtig god aften!

Mvh Lars Madsen

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på om du kunne sende et billede af den knap du snakker om der ikke fungere. sorry jeg lyder lidt dum, men kan ikke selv se den.

mvh Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Madsen:

Jeg tænkte på om du kunne sende et billede af den knap du snakker om der ikke fungere. sorry jeg lyder lidt dum, men kan ikke selv se den.

mvh Lars

Hej igen Lars

Den knap, der ikke virkede før, var den under produktet, der sagde "læg i kurv". Men du virker den fint nok for mig. Gad vide om det blot var min computer, der havde problemer med at indlæse siden - det kan godt ske. Nu ser det ihvertfald fint ud. :-)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg synes overordnet set, at det ser rigtig fint ud.

Hvis jeg absolut skal pege på noget, så synes jeg at teksten i banner-billederne på forsiden er alt for stor her på min skærm. (27" retina)
Hvis jeg kigger det fra en mindre skærm ser teksten fin.

Du skal være velkommen til, at tilmelde dit webshop-link til mit link-katalog: http://findenwebshop.dk/

Jeg ved også, at du gratis kan installere dette plugin:
https://wordpress.org/plugins/webappick-product-feed-for-woocommerce/

Så kan du læse dine produkter over til mig også, gratis! Jeg kan også fint hjælpe dig med begge dele. Jeg har hjulpet 2 andre Woocommerce ind på min hjemmeside.

Altså, jeg tilbyder dig gratis reklame:) 

Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Madsen, 

Hermed feedback:

-Det første jeg ligger mærke til er dine bannere, hvor skriften er enormt utydelig og pixeleret. Jeg ved ikke hvorvidt det er meningen, men jeg ville personligt ændre det for at give siden et mere professionelt udtryk. 

-Det irriterer også mit øje, at du ikke har sat korrekt komma - samt startet med stort. Dette behøver at være korrekt, hvis du vil fremstå troværdig.

-Du har også en formulering som du burde kigge på "Hvis ulejligheden skulle opstå tager vi med glæde produktet tilbage."

-"Produkter" --> Din "Tilføj til kurv" - "Læs mere" hopper under billederne, fordi de ikke er samme størrelse. Det virker rodet.

- "Om os" Her ville jeg centerer teksten... Det ville også være en idé for dig at overveje hvilket hører under "Hvem er vi?" og hvilket hører under "Mission".. Du nævner ting i "Hvem er vi?" - som kunne minde om din mission... 

Ellers overordnet et flot layout og en fin hjemmeside.

Med venlig hilsen, 

Soee 

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt at hører :) jeg blev lige bange der haha. Men fint du siger sådan noget Kasper, det giver mig god mulighed for at kortlægger evt problemer.

Mvh Lars Madsen

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri,

Tusind tak for din respons :) Har også selv oplevet det, når jeg kigger på banner billedet på store skærme. Det skal lige fikses. Tak for tilbudet! jeg har lige hænderne fulde med opgaver, så jeg skirver lige til dig når jeg får tid og mulighed.

Mvh Lars Madsen

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Soee,

Tusind tak for den super gode konstruktive kritik :) Det er dejligt at hører fra nogle andre hvordan det ser ud med siden. Du kan kigge på hjemmesiden om en lille uges tid og tjekke de forbedringer der er kommet.

Rigtig god dag!

Mvh Lars Madsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)