Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Leverandører: plakater, Lamper, ting til boligen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er igang med at lave en hjemmeside som omhandler boliginventar.

Jeg søger derfor Unikke løsninger, unge iværksætter som laver deres egne fede produkter.

Som gerne vil have mig som forhandler af deres produkt.

Jeg søger Plakater, Lamper og generelt ting til boligen.

På hjemmesiden vil der kun befinde sig unikke produkter og ikke almindelige kedelige ting som man kan købe overalt.

Hvis du har nogle produkter eller kender en som har nogle produkter så må du gerne skrive herinde eller på Skatteogfund@hotmail.com

Eller hvis du har været inde på en fed hjemmeside med nogle gode produkter må du os meget gerne skrive.

Hilsen Kevin 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Det er en fin start, at du skriver herinde! :) Men tror ikke nødvendigvis at der kommer noget "meget" ud af det? Du bliver nok nød til at gribe telefonen, og ringe rundt til diverse kunstnere selv? Søg på Google, og så ring rundt som en gal? :)


Hilsen,
Caspar

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for svar, jeg har selvfølglig ringet rundt og tjekket på nette men der findes os en masse små virksomheder rundt omkring i landet. Og dem vil jeg også gerne i kontakt med det langtfra alle man kan finde ved en simpel søgning på nettet :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin

Planlægger du at sidde med eget lager eller skal distributionen af produkterne finde sted på anden vis? Du kan eventuelt, såfremt du er CVR registreret, tage på Formland messen her til august, hvor du ofte finder nye og upcoming designere.

Hvis du er interesseret i udenlandske kunstnere/designere, så kig eventuelt på sider som notonthehighstreet.com, etsy.com og dawanda.eu, bare husk at ændre søgning til kun at være indenfor EU. Du finder også danskere på de 2 sidstnævnte sider. Notonthehighstreet medlemmerne sender "gennem pågældende side" endnu kun til UK, men kontakt de individuelle sælgere og hør dem ad, dit salg skal jo ikke foregå gennem siden, men gennem din egen.

God vind med projektet

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op det var lige hvad jeg havde brug for! En masse god viden! Tak - planen var at vi ville lave en form for dropshipping da vi helst ikke vil bruge penge på lager/forsendelse osv.
Men da vi i opstarts fasen kan vi nå at ændre mening :-) men ihvertfald tak for alle de gode råd!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)