Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstern linkbuilding - hvem kan I anbefale?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forsøgt så godt jeg nu kan med ekstern linkbuilding, men jeg er nu ved at løbe tør for ideér/nye steder at få mit link ind. Jeg kan se, at jeg på flere keywords er kommet godt op ad listerne - men mangler stadigvæk det sidste (og formentlig sværeste) stykke vej. Jeg overvejer derfor at alliere mig med et linkbuilding-firma for kontinuerligt at opbygge en god linkprofil.

Hvad kan I anbefale? Jeg har set, at der i hvert fald ét sted tilbydes en linkbuilding-option, hvor firmaet finder x-antal links, og man selv arbejder på halvdelen og de på den anden halvdel. Dette ville klart være en fordel for mig, idet jeg derved får mere for pengene, da jeg sagtens kan afsætte tid til selv at arbejde med det.

Kan linkbuildingbogen i øvrigt anbefales i 2016, eller er der sket for mange ændringer på Google?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvad du vælger så husk, at det i dag er MEGET vigtigt, at du får opbygget en naturlig og diversificeret linkprofil. Hvis du laver for meget af den samme type linkbuilding så risikerer du at effekten på sigt udebliver. 

Jeg kan anbefale, at du læser dette indlæg, der forklarer om både linkprofil, Earned og Acquired links.

Det lyder som om du alene har lavet Acquired links indtil nu. Det er også det letteste. Earned link strategier kræver lidt mere, men jeg må på det kraftigste anbefale, at du også afsætter tid og resurser til dette. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MyNewart.dk

Du skal være velkommen til at tilføje dit webshop-link til mit Link-katalog: http:/findenwebshop.dk/

Vi kan også vise op til 100 af dine produkter  gratis. Det kærver, at du laver et pris/produkt-feed, som vi kan aflæse.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg har meget erfaring med linkbuilding, og har opnået nogle gode resultater. Du kan skrive en mail på min mail andersv3@gmail.com, så har jeg et godt tilbud til noget linkbuilding :)

mvh Anders Vajhøj

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)