Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker igen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har siddet og kigget lidt i koderne kan det virkelig passe at jeg mangler config filen, og som du fx selv siger jeg har dog ikke leget med selve koderne men jeg har skiftet nogle koder i hverfald hos udbyderen såsom login system til at komme ind på kontrol panelet og den kode du snakker om, ? kan jeg ikke engang huske om jeg har har ellers. skrevet alle koderne ned 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kun er brugernavn/kodeord der er ændret og der ikke er sket andet, så er det sandsynligvis ikke et hack, men nærmere en teknisk fejl imellem bruger og system.

Få en med erfaring i wordpress til at sætte det op for dig, og give dig en forklaring i brugen af systemet - så undgår du disse problematikker.
Alternativt må du leve med, at du ikke aner hvad der foregår - eller bruge et par år på at lære det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja i forhold til dette system angående kontrol panel så skal jeg nok bruge et par år på dette ja :) men kode kan jeg godt godt men har aldrig arbejde med wordpress skabeloner før og syns det er meget indviklet system der er blevet lavet. så må nok kontakte nogen til at undersøge sagen :) fordi jeg forstår ikke det der desværre men tak :) angående hack så er min facebook konto væk ? google + er også lukket ? men kan godt være du har ret at der er mig der ikke forstå dette system, jeg må have lavet en fejl et sted 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:
angående hack så er min facebook konto væk ? google + er også lukket ?

Antyder du at din wordpress blog er blevet hacket, samtidig er din facebook konto også hacked, og din google+ konto?
3 helt forskellige seperate systemer?
Det lyder helt usandsynligt...

Medmindre du er en berømthed af en art, ser jeg slet ikke nogen sandsynlighed eller incitament for dette.

Men HVIS du virkelig mener at alle dine ting er hacked (eller måske nærmere dine passwords fanget via fishing el. lign.), så burde du nok kontakte en ekspert/IT-nørd, som kan hjælpe dig med at tage de rette sikkerhedsforanstaltninger på din computer, email, osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

okay men jeg ved i hverfald at min face og google er hacket fordi der er blevet. Skiftet kode ord og har prøvet at logge på facebook side da ? kan ikke men angående hjemmeside tror jeg at det er mig der har kommet til at lave en fejl med database, har kigge koderne i gennem og har fundet config. og vil rette i den 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til TS:
Jeg er ked af at sige det, men nu stopper du simpelthen med at oprette den ene tråd efter den anden, der groft sagt handler om det samme hver gang. Hvis du fortsat har behov for at udstille din egen tekniske uformåenhed så hold dig til en tråd som du opdaterer løbende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ja okay sorry det er rigtigt nok hvad du søger beklager fartisk har jeg ikke lige tænkt over, tak fordi du informere mig om dette :) god stil og forsat god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet at ændre i config og en anden fil, har dog ikke hjulpet på at kunne logge ind, men den siger at det er en forkert email adresse jeg har skrevet ? altså hos wordpress. men hos udbyder modtager jeg mine emails, men kan ikke logge ind på min blog. godt nok et større arbejde bare for at kunne logge ind på en blog :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker til at du er ude hvor du ikke kan bunde. Søg hjælp fra en professionel til arbejdet, eller hop på en anden løsning, hvor du ikke skal rode med teknik.

Eksempelvis:
Wix.com
eller wordpress blog via wordpress service (istedet for at købe eget webhotel osv):
https://wordpress.com/start/survey

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)