Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker igen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

anden gang på 2 dage med wordpress blog der er blevet ændret i koden og emailadresse ? seriøst folk må have en kedeligt liv. hvordan finder jeg frem til denne her hacker så jeg kan se hvem det er der hacker mig, jeg har og ændret koderne hos udbyder og ændret blog kode. men hjælper intet hvad er det næste punkt jeg så kan gøre.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en bagdør i Wordpress der ikke er blevet lukket. Jeg tror ikke at der er en der sidder og venter på at du har en hjemmeside oppe at køre men det er noget der foregår automatisk. Du må bare sørge for at have den seneste version af Wordpress og alle sikkerhedsindstillinger slået til. Og lad vær med at gøre det selv hvis du ikke er sikker på hvad du skal gøre, men hyre nogle som arbejder med Wordpress til dagligt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du skiftet koden til din database?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:

anden gang på 2 dage med wordpress blog der er blevet ændret i koden og emailadresse ? seriøst folk må have en kedeligt liv. hvordan finder jeg frem til denne her hacker så jeg kan se hvem det er der hacker mig, jeg har og ændret koderne hos udbyder og ændret blog kode. men hjælper intet hvad er det næste punkt jeg så kan gøre.

Hej Serbare,
hvis du ikke har det, vil jeg anbefale dig at få wordfence installeret på din blog også, her vil du have mange muligheder for at minimere diverse angreb, endda blokere for ip adresser, samt landeblokering, login attempts og meget meget mere.

Jeg kører wordfence PRO udgaven til en årlig licens, men synes det er et rigtig godt værktøj, også bare i den gratis version.

Mvh. Per 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

? ved jeg faktisk ikke om jeg har jeg syns jeg har prøvet at skifte alt måske har jeg glemt dette,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

måske nok en meget god ide :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne måske godt være man skulle hyre sådan en har nemlig sent en email en for at høre om pris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nu hvor du skrev hyre. ved du hvad sådan noget koster måske fordi det er lidt irriternde at min adgangskode eller min Email adresse bliver ændret, dog så jeg der stod opdatering på siden, og har downloadet de ting der stod men jan desværre ikke finde ud af mere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:

kunne måske godt være man skulle hyre sådan en har nemlig sent en email en for at høre om pris

Du skal også være velkommen til at sende mig en e-mail eller PM her på Amino,
så kan jeg godt installere wordfence til dig, og hvis du ønsker en PRO udgave gældende for et år,
kan jeg også godt give dig en god pris på dette.

Du er også velkommen til at ringe til mig på 31 16 39 30

Mvh. Per

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skifter password til din database skal du efterfølgende rette i en wordpressfil manuelt for at etablere kontakt til databasen.

Det må du næsten kunne huske om du har rodet med.

Hvis ikke, så er det derfor du bliver hacket igen.

ja eller højest sandsynligt derfor.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)