Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorer til LAN-Event

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit navn er Mathias Dieu.
De sidste par år har jeg holdt LAN-events, som gradvist er blevet større. Jeg har så valgt at kaste mig ud i et stort projekt, hvor jeg vil sætte et LAN op, hvor der skal være plads til 100+ deltagende. Derfor har jeg brug for nogle sponsorer til det at støtte op omkring det. 
Min idé er at leje en hal, som har kapaciteten til alle de deltagende + frivillige. Selve begivenheden vil strække sig over 24-timer (eksempelvis 11:00-11:00), hvor der om aftenen vil blive afholdt en turnering i et endnu ikke udvalgt spil. Der vil være stor fokus på turneringen og derfor vil vi forsøge os med at have shoutcasters på. På den måde kan vi gøre oplevelsen endnu bedre for både deltagere og tilskuere. 
Under eventet vil der blive opsat en bod, hvor der kan købes forfriskninger samt en madbod senere hen. Målet med dette er at gøre eventet til at årligt event, hvor der hvert år tilbygges, så vi kan samle gamers fra hele Danmark i Odense.
Det er vigtigt for mig at alle de deltagende får en oprigtig god oplevelse samt at kvaliteten i alle hensenende er høj. 
Dette er blot en kort beskrivelse, men jeg vil forhøre mig om det er noget i muligvis er interesseret i at større op omkring, også kan vi tage den derfra. 
Det vi vil kunne tilbyde dig/jer er:
- Have en side om jer, som sponsorer, på vores kommende hjemmeside, hvor vi også linker til jeres side.
- Have jeres logo på storskærmen.
- Banner med jeres logo på vægge. 
- Uddele eventuelle ting i ønsker. 
- Reklame på tøj, som de frivillige går i. 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)