Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress admin unoeuro

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

nu er min blog desværre blevet væk der inde hvad skal jeg så gøre ? gal et system folk kan lave beklager det er ikke nogle gode systemer folk opfinder, hvordan finder jeg min blog

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej serbare,

Jeg er desværre ikke helt med på hvad du mener/spørger om.
Jeg kan dog se at du også har oprettet en anden tråd (http://www.amino.dk/forums/t/273321.aspx)
Hvis du har problemer hos/med UnoEuro, så burde du nok kontakte deres support i stedet for.

PS. UnoEuro har INTET med WordPress at gøre - oplever du problemer med WordPress, så er det _ikke_ UnoEuros skyld eller ansvar.. men kun dit eget.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

okay tak for info men hvad skal jeg så gøre for at få åbne min blog igen, er helt blank 

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har svært ved at komme med et korrekt svar, da det er minimalt med informationer du har givet.

Har du brugt "1-click install" til at installere WordPress, så forsvinder din "blog" ikke bare uden lige.
Hvis du har installeret i en undermappe på dit webhotel (ikke roden af domænet) men har glemt hvor, så kan du finde din installation ved at gå til "File Manager".

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja lige præcis jeg kom til at oprette to wordpress oven i hinanden fordi jeg ikke kunne finde ud af og logge ind, og kan huske nu at den gamle blog ville blive slettet, så må jeg starte forfra :) men er dog kommet på word igen og tror også jeg har lavet opdateringen rigtigt 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)