Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal bruge nogle ting til wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

jeg har en hjemmeside i forvejen, men jeg vil gerne begynde at arbejde på den nye, hjemmeside men kan ikke få den til at så ud som jeg gerne vil have det

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serbare:

jeg har en hjemmeside i forvejen, men jeg vil gerne begynde at arbejde på den nye, hjemmeside men kan ikke få den til at så ud som jeg gerne vil have det

Ok

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:
jeg har en hjemmeside i forvejen, men jeg vil gerne begynde at arbejde på den nye, hjemmeside men kan ikke få den til at så ud som jeg gerne vil have det

Så har du følgende muligheder

a) Få en anden til at lave den. Husk at forklar / skriv ned, hvordan du vil have den, hvad den skal kunne osv. Gør det tydeligt.

b) Lær html/css hvis du vil lave specielle design ændringer på den. Eventuelt php, hvis du også vil lave specielle funktioner.

c) Brug Google, leg med wordpress frem og tilbage, find ud af, hvad du kan med plugins, lær dit tema at kende, så kan du komme rigtig langt.

Set fra et andet opslag du har lavet, gør du udtryk for, at dit engelsk er manglende. Så b og c bliver nok op ad bakke... medmindre du d) lærer engelsk og gør b eller c :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

serbare:

jeg har en hjemmeside i forvejen, men jeg vil gerne begynde at arbejde på den nye, hjemmeside men kan ikke få den til at så ud som jeg gerne vil have det

sebare,

jeg har set en sofa , er det den rigtige sofa til mig ? Ved ikke om den passser i min stue, er det den rigtige farve ?

Hvis du kan svare paa dette vil jeg svare paa dine sporgsmaal !

Er du seriøs ? Jeg har set dine indlæg, har du selv læst dine indlæg ? Forventer du at folk skal kunnen hjælpe dig ved at du skriver to linjer uden infomation eller noget konkret.. Kan du se hvad jeg mener ??

mvh

anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

forstå skam godt hvad i mener, men jeg går ikke i dybe detaljer bare for at rette en enkelt side, fordi det er meget simpelt og kunne forstå at man fx har brug for hjælp til wordpress, redigere side, men hvor stykker man og hvor rette man fx sine knapper osv og hvordan redigere man teksten over knapperne Bedre eller stadig helt væk og høre på :) men ja jeg forstå skam godt hvad du mener med det, men har ikke for meget tid til at sidde og uddybe her inde beklager, men forstå godt at folk ikke vil svare en så 

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
serbare:

men har ikke for meget tid til at sidde og uddybe her inde beklager


Så er at spørge om hjælp på et forum nok ikke den bedste prioritering af din "kostbare" tid.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Serbare,


Hold musen over "Udseende", og herefter vælg "editor"... Derinde kan du lave en del rettelser i et tema, uden at have adgang til ftp'en...

Held og lykke med projektet...


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

nej sorry er ikke god til at formulere mig desværre men prøver dog at gøre mig bedste. klart og tydeligt :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)