Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkehotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er en ung iværksætter, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at åbne et pakkehotel. Jeg har styr på de fleste ting, men jeg har 3 ting som jeg mangler og vil derfor høre om der er nogle herinde som kan give lidt tips & tricks til hvordan dette kan gøres på den bedste måde. 

1) Jeg er lidt på bar bund ang. kontrakten. Jeg har en idé for hvilke "krav" den skal indeholde, men er lidt i tvivl om hvad der er normen i denne branche, fx. opsigelse og andre ting. Derfor vil jeg høre om det ville være muligt at se en af jeres kontrakter til inspiration.

2) Vedr. prissætningen har jeg tænkt på at prisen skal falde fra 13-15kr. pr. pakke (inkl. emballage) ved x antal pakker, og når man der bliver sendt rigtig mange pakker opnår man mængderabat. Jeg vil derfor høre om I ville synes at dette er for dyrt/billigt og hvad prisen ellers skal være. 

3) Den sidste ting er kunder - Har I nogle tips til hvordan jeg kan finde og overtale kunder/webshops til mit pakkehotel? Jeg skal kun bruge omkring 5 faste kunder, og vil selvfølgelig gerne give nogle gode opstartspriser osv.

Ved godt det er lidt mange spørgsmål, men håber der er nogle der kan hjælpe. :)

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Send24 - Nem og billig pakkeservice Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NSL15

Lyder spændende med dit pakkehotel.

Hvor har du tænkt at placere det henne?

Som du sikkert ved er en væsentligt forudsætning for at få succes med et Pakkehotel, at man kan tilbyde nogle spændende distributionsløsninger.

Tag eventuelt et kig på vores distributionsløsning, som snart udvides til større dele af landet.

Priser fra 10 pakken og leveret samme dag

www.send24.com

Venligst

Jan

Tilmeldt 2. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg har tænkt at ligge det i et lokale som jeg har fundet i Lyngby, da jeg selv bor tæt på. Jeg synes at din virksomhed ser meget spændende ud, så jeg prøver lige at sende dig en mail. :)

Vh NSL

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)