Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisk rådgiver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger en økonomisk rådgiver og håber nogen kan komme med en anbefaling. Jeg ønsker IKKE "bare" en revisor, da min oplevelse er, at de blot laver det som de får besked på. En rådgiver der finder det helt naturligt, hele tiden af afsøge muligheder og derved kan dokumentere der tjenes eller spares flere penge end de koster.

Med økonomisk rådgiver mener jeg nogen der kan komme med anbefalinger - proaktivt - omkring hvordan man skal indrette virksomhedens og min private økonomi. Eksempelvis vil det være en der selv kommer og foreslår, at man flytter den private bil ind i virksomheden, selv foreslår at den private gæld flyttes ind i virksomhedsordningen (ved godt det ikke giver meningen længere), har bud på hvordan finansiering skaffes, når bankens "kasser" ikke passer ind osv. Altså en som aktiv bruger de muligheder der findes i lovgivningen til at optimere økonomien.

Jeg har et lille ApS hvor jeg et par gange om året køber, renoverer og sælger lejligheder, en enkelt K/S investering der kører i virksomhedsordningen og så selvfølgelig noget privat med hus og bil der skal tages hånd om.

Geografien er ikke så vigtig som kompetencerne (bor i Odense) Nogen anbefalinger?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)