Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er god ledelse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at høre jeres erfaringer og holdninger til emnet, da jeg er i gang med at skrive afhandling om ledelse i iværksættervirksomheder.

Jeg søger også deltagere til en kort diskussionsgruppe (på Facebook) om emnet, her kan du deltage uanset om du selv er iværksætter eller er ansat i en iværksættervirksomhed.

Kommenter herunder, hvis det har interesse :-)

/Christina

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

For mig har det meget stor interesse.

En god ledelse er vel en ledelse, som formår at udnytte potentialet af sine medarbejdere maksimalt - motivation, arbejdsglæde mm.

Der er ikke nogen opskrift på god ledelse. Det kan gøres på Mærsk manér, hvor det er nærmest patriarkalsk, eller det kan gøres som Jesper Buch gjorde i JustEat, hvor ens ansatte er ens nærmeste venner.

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fuldsmedarbejdere? I så fald, hvordan ville du så lede dem?

Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Jeg har for mange år siden læst mange tykke bøger om ledelse. Jeg har også været på kursus i personlig gennemslagskraft (hvilket jeg varmt kan anbefale  - derfor linket) og det er helt klart min holdning, at en leder skal: 1. kende sig selv, 2. have respekt for andre mennesker og 3. være ambitiøs.

Det er naturligvis den meget korte version, men særligt punkt 1 eller 2 kan volde store problemer for nogle ledere. 

Fra København
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Er lige faldet over dit indlæg. Meget spændende emne! Hvordan går det med afhandlingen?

Jeg arbejder med at skabe motivation og godt samarbejde i startupteams gennem bedre kommunikation og afdækning af teamets styrker. Joiner gerne din diskussionsgruppe på Facebook :-)

Mvh Stine

startupkom.dk

incento.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)