Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word kursus online - hvad synes i og hvordan kan det markedsføres?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Lang tid siden jeg har været på Amino, men nu står jeg og mangler lidt inputs og så plejer Amino jo at være et fremragende sted.

Som nogen måske ved så driver jeg hjemmesiden NemProgrammering.dk, hvor vi tilbyder gratis videoundervisning til alle der har lyst til at se med.

For nogle uger siden lancerede vi et nyt Word kursus i forlængelse af vores Excel kursus.

Se her: http://www.nemprogrammering.dk/wp/word-kursus-gratis/ 

Jeg tænker at målgruppen for kurset er den lidt ældre del af befolkningen, da langt størstedelen af den yngre del allerede er godt bekendt med programmer som Word.

Men hvad synes i om det? Tror i det er noget folk vil bruge? Hvordan kan man evt. markedsføre det?


Der findes allerede Word kurser på nettet, men de koster alle sammen penge...det her er gratis.

På forhånd tak for inputs!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel tage kontakt til diverse kommuners seniorhjælp. Her kunne man da i hvert fald ramme den ældre del. Men om der er nogen der bruger seniorhjælp, det ved jeg ikke. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg tror bestemt, at der findes et markeds for denne service - min fornemmelse er, at mange ´ældre´ kunne bruge lidt hjælp; specielt til Excel. Overvej også, om I ikke kan ramme andre end de ældre også.... Mange har brug for hjælp til Excel.

Hvis jeres målgruppe er de ældre, så er markedsføringen jo mest optimal der, hvor de ældre færdes. Jeg ved, at offline marketing på tryk har fået meget dårlig omtale, men jeg tror at i din situation, kan det være effektivt. Mange ældre læser jo avisen med stor overbevisning, og derfor kunne du måske fange mange der - hvis altså du mener, at ældre mennesker er din målgruppe. Jeg ved, at min lokale avis - og radio - tit og ofte reklamerer for en ung mand, dame, eller et firma, der tilbyder hjælp til ældre mht. elektronik. Dette er naturligvis også Nem-ID mv. - men det er en anden sag.

Held og lykke med markedsføringen. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge,

Tak for jeres svar og input! Selve siden henvender sig meget bredt, det er kun dette ene kursus som måske lidt rammer udenfor, så det er lige med at finde de rette kanaler. Jeg vil helt sikkert tage et kig på tykte medier eller måske skrive til ældresagen eller ander der måske kunne finde på at give kurset videre til deres medlemmer.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med rette de enkle småting seo på siden

facebook del like siden open graph 

få gode meta beskrivelser hele siden maksimalt 160 tegn og mindste 120 tegn enkle undersider under 40 tegn i titlen 

frem med google plus få en masser følger og jeg kan ikke se din facebook side hvis ikke mange likes der kør gerne en lille kampagne der

jeg synes super god hjemmeside så forsætte med god blog indlæg siden og nyt indhold det er godt indhold du laver Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)