Hej folkens Jeg har et spørgsmål angående arbejdstids registrering, som jeg håber at kunne få nogle gode inputs på. For at ridse sagen kort op, så har vi 20 medarbejdere, som afleverer timesedler hver 14. dag. På denne seddel er der 5 forskellige tidsintervaller i løbet af døgnet, og så naturligvis datoer for den pågældende 14 dages periode. Medarbejderen noterer så hvor mange timer de har haft i de respektive tidsintervaller og på hvilke dage. På nuværende tidspunkt, tager vi disse sedler og skriver dem ind i et excel skema som regner total timer og løn ud. Findes der en måde hvorpå man blot kan scanne disse sedler ind, og så evt. konverterer dem til et excel ark direkte eller lignende, så man er fri for denne ekstra indtastning af data. Jeg har set på forskellige digitale tidsregistrerings løsninger, men problemet med disse er at medarbejderne arbejder fra flere forskellige steder i landet, så en central "stempel ind og ud"-funktion er ikke optimal. Kender i til en løsning, som ville kunne placeres i en lastbil og er super simpel at bruge? Mvh Martin |
Har gode erfrainger med Intempus...