Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertere håndskrevne timesedler / digital tidsregistrering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har et spørgsmål angående arbejdstids registrering, som jeg håber at kunne få nogle gode inputs på.

For at ridse sagen kort op, så har vi 20 medarbejdere, som afleverer timesedler hver 14. dag. På denne seddel er der 5 forskellige tidsintervaller i løbet af døgnet, og så naturligvis datoer for den pågældende 14 dages periode.

Medarbejderen noterer så hvor mange timer de har haft i de respektive tidsintervaller og på hvilke dage.

På nuværende tidspunkt, tager vi disse sedler og skriver dem ind i et excel skema som regner total timer og løn ud.

Findes der en måde hvorpå man blot kan scanne disse sedler ind, og så evt. konverterer dem til et excel ark direkte eller lignende, så man er fri for denne ekstra indtastning af data.

Jeg har set på forskellige digitale tidsregistrerings løsninger, men problemet med disse er at medarbejderne arbejder fra flere forskellige steder i landet, så en central "stempel ind og ud"-funktion er ikke optimal. Kender i til en løsning, som ville kunne placeres i en lastbil og er super simpel at bruge?

Mvh

Martin 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gode erfrainger med Intempus...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Vi har en del ældre chauffører og andre, som ikke bruger smartphones (Ja tænk, de findes stadig derude). Det vil derfor ikke være en mulighed med en App-løsning. Men hvis man der imod kunne installere noget fysisk i lastbilen, med en simpel tjek ind/ud funktion, og et simkort som kan sende til en central computer, ville det være helt perfekt. 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så monter en smartphone fast i bilerne i en holder, også intempus derpå...afsted det går.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var faktisk et udemærket forslag! Det vil jeg lige se nærmere på, hvad det vil komme til at koste.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

tvivler på at du finder noget billigere udover papir og blyant :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)