Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress blog

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper jo ikke at du henter flere programmer hvis du ikke har sat dig ind i hvad seo er...
Hvad er en Meta beskrivelse, Hvad er H1, H2, H3 osv..
Hvis du gerne vil findes på Religion skal du jo bl.a bruge dette ord i done tekster..
Du skal have andre hjemmesider til at skrive om din side og linke til din side.. osv osv..

Forstå seo og det basale først.

Der er 1000 vis a Youtube videoer som guider og fortæller.

Også seo-lex fra Thomas Rosenstand som forklare

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for hjælpen sætter jeg pris på Forsat god arbejdslyst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt mig at kode i wordpress og jeg har dog prøvet at kode og se om det virkede, men det gjorde ikke er der noget man skal gøre eller er der nogle bestemte koder wordpress kun. Tager i mod Eller hvordan forgår det, fordi jeg fik lige en ide som jeg gerne vil have ud, hvis det kan lade sig gøre at få koderne til at virke i wordpress

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

"Koder" er et vidt begreb. Hvad proever du praecist paa?

Uden at vide noget om det, saa kunne jeg forestille mig, at du proever at lege med noget HTML "at kode i WordPress", og at du derfor bare har glemt at skifte til tekst editor og ikke visual editor.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet dette. Men det vil ikke som jeg vil Dog er det w3 jeg gerne vil have lagt på. Eller i hverfald bare nogle card så det ser lidt pænere ud på min side i stedet for, at det bliver for meget af det samme Syns det er alt for meget af det samme hele tiden så kunne godt tænke mig at prøve noget nyt

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Serbare, du snakker lidt i koder..
Du fortaeller stadig ikke praecist hvad du vil eller poster et link.

Er det korrekt at du proever at tilfoeje disse: http://www.w3schools.com/howto/howto_css_cards.asp til din side?

Hvis ja:

Raad01

Start med at laese og laere om grundlaeggende HTML - selv som blogger er det fantastisk at have kendskab til.
Start fra oppen og koer dem igennem http://www.w3schools.com/html/
Eller brug https://www.codecademy.com/learn/web som pt. har et rigtig godt ryg.

Raad02 "hint"

CSS og HTML er ikke det samme. Benyt en af de ovenstaaende sider og laer forskellen. :-)

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja beklager det er rigtigt nok hvad du siger jeg snakker i koder. ved endelig ikke selv hvorfor glemmer det måske nok, at skrive eller vide hvad det er jeg skal bruge sorry 

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)