Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp af nogen der sidder med lidt erfaring inden for design af tøj.

Jeg har salgsrettigheder på special produktion af løbetøj til klubber og firmaer, min leverandør kan levere alt som ønskes af design, mit store problem er bare at pr. dags dato skal klubber/firmaer selv komme med et design (eller jeg skal), noget der gør arbejdet en smule langsomt og tungt.

Derfor ser jeg mig om efter et simpelt design prodgram hvor jeg let kan sidde og lave 4-8 forslag til klubber og virksomheder, uden at jeg skal igennem en større grafiker uddannelse.

Klubber og bedrifter stiller ikke voldsomt store krav til store designs, så jeg har brug for et forholdsvis simpelt og billigt program, jeg har nu googlet det meste af internettet uden at kunne finde noget. Jeg har fundet en konkurrent i England som selv har dette program, det er jo helt genialt og præcis noget sådan jeg ser efter: https://www.owayo.ie/konfigurator_html/index.php?sport=running&product=shortsleeves&lang=en&land=ie&design=wave

Nogen der har erfaringer der kan hjælpe??

Mvh

Casper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)