Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores video god nok?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:
Det er måske lige i overkanten med kvinden, der falder udover klippen.

Tak, det var også en af de detaljer vi selv var lidt i tvivl om :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel, 
en rigtig god og informativ video, se dog sekvensen ved 0.28 hvor der i teksten på 
mobiltelefonen står noget i retning af:

kedlig WÆBside

Bør vel være, for at være korrekt.

Kedelige WEBSIDE
men det er selvfølgelig i småtingsafdelingen, og kan også være i VIL have det sådan.

Mvh. Per 

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg håber du vil hjælpe mig lidt ... På forhånd tak :-)

I Waimea lever vi til dagligt af, at hjælpe store og mindre virksomhed med, at blive mere synlige i søgemaskiner og sociale medier. Det synes vi selv vi er ret gode til. Men på andre områder er vi klart amatører - f.eks. når det handler om, at lave en god lille video.

For et par måneder siden lancerede vi et nyt produkt. Det er en samlet hjemmesideløsning, hvor kunderne både får selve hjemmesiden, vi skriver indholdet og laver al markedsføring. Så det er lidt anderledes end det de fleste andre sælger og derfor synes vi det var en god ide, at forklare det med en "explainer video".

Vi har derfor fået lavet nedenstående af et firma der har mere forstand på den slags end os. Men nu kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du mener om den. Virker den? Forstår du hvad produktet er? Får du lyst til at kontakte os (hvis du er i målgruppen - eller kan sætte dig ind i det)?

Jeg sætter stor pris på al feedback :-)

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

1. Ros for at I bruger professionelle til at lave filmen, og at du deler information om hvem som har lavet den og prisen.

2. Jeg synes filmen er overvejende god. Den er informativ, den pinpointer et problem hos kunden og kommer med en løsning. Henvisningen til de store kunder tror jeg giver credibilitet, og der er jo tidligere i filmen angivet hvem som er målgruppe. Men måske skulle du flette ind det du skriver, at erfaringen fra de store kunder nu bruges for at lave en løsning for de små.

3. Damen med telefonbogen....

Ikke rigtigt sjovt, og når det er det eneste sjove indslag, falder det lidt igennem. Tror videoen står sig på at fjerne denne scene.

Hvis jeg stod og var fortvivlet over min web-side, tror jeg godt din film kunne inspirere til at tage kontakt.

Tillykke med den. :-)

mvh Øyvind

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Eckert:
Kedelige WEBSIDE
men det er selvfølgelig i småtingsafdelingen, og kan også være i VIL have det sådan.

Det var endnu et af de der (måske forfejlede) forsøg på at være lidt morsomme - understrege at det var en dårlig hjemmeside. Men igen, altid farligt at gøre den slags. I know :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Øyvind Strøm:

3. Damen med telefonbogen....

Ikke rigtigt sjovt, og når det er det eneste sjove indslag, falder det lidt igennem. Tror videoen står sig på at fjerne denne scene.

Tak, det vil vi bestemt tage til efterretning :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tegningen er alt for clipart agtig på den gammeldagsmåde og så er speakeren lidt for meget sælgertype der bliver nødt til at tale lidt for hurtigt for at kunne følge med - man bliver nærmest selv forpustet af at lytte med og derfor hurtigt træt af ham. Humoren omkring f.eks. telefonbogen og at hun falder ud over kanten virker påklistret og flad.

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter lige muligheden for at smide et link til min gode ven som laver super fede animations videoer :)

http://www.whatwedo.dk/?mode=viralanimation

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Noget af det jeg har forsøgt med Waimea Business er, at tage den viden som man kun får ved at arbejde med de største virksomheder og udfordringer - og derigennem de dygtigste folk der findes, og kanalisere denne viden ned i et standardiseret produkt, som mindre virksomheder kan betale.

Go forklaring, men det bliver måske ikke kommunikeret ordentligt i video'en. Hvis i forklarede at jeres Waimea Business samler alt den viden og de erfaringer i har gjort jer med arbejdet med det store virksomheder, så ville det være meget mere attraktivt. Det ligger lidt mellem linierne (ihvertfald efter din forklaring her), men skal nok være mere eksplicit :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

virkelige god video man får helt løst til kigge på jeres hjemmeside

dog når jeg kigger hjemmesiden er der ingen priser hvad jeg se , jeg kan ikke lide at kontakte nogle uden jeg kender en pris for jeg tror jeg ikke har råd til det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej deMib,

Jeg kunne godt mangle lidt mere fokus på "Vi laver en ny hjemmeside for dig". I nævner det, men jeg synes at det på sin vis hoppes let og elegant over.
I bruger i starten af videoen udtryk som "kan finde dig", "hurtig søgning på Google" og "hvordan bliver man fundet på Google", som sender ens tanker mod SEO (som "alle" med en hjemmeside nu nok har hørt nævnt mindst én gang). Der snakkes så kort om en "dårlig hjemmeside", hvorefter, "..med Waimea Business får du både hjemmeside...". Jeg kunne forestille mig, at nogen prompte har spørgsmål da tankerne måske var på "marketings/SEO-bureau" - ligges der lidt mere tryk på det med hjememside, så tror jeg bedre at kunden fanger at der både er tale om synlighed og faktisk en hel ny hjemmeside fra bunden.

----

"Måske er du frisør, håndværker, massør eller noget helt andet.."
"VI har samlet det i en pakke til en pris som alle har råd til..
"Nogle af verdens største virksomheder"
Storebælt, George Jensen, ISS, eurodan-huse og AO

Jeg er klar over, at man viser sine bedste referencer, men hvis jeg var en "frisør, håndværker, massør" ville jeg være "bange" for at skrive til jer og høre prisen.
Jeg ved ikke om én video rammer alle kunder/målgrupper godt.

Hav en skøn dag
Venlig hilsen,
Ole

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)