Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af gamle domænenavne med ancinnitet

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

clund:
Og endeligt er domænerang en god pejling af hvor populært domænenavnet er.
 

Den bliver du lige nød til at forsvare. Såvidt jeg kan se er bakbone.dk en af de mest populærer domæner... og den er da absolut ikke 4,5 værd. 

Fra Lund
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænerang er en værdi vi giver et domæne baseret på en række faktorer. Vi ser blandt andet på om samme domæne er registreret under andre TLD, som f.eks. .com, .net, .eu, osv.

Domænerang er ingen eksakt videnskab, men i de fleste tilfælde giver det et godt praj omkring hvor populært domænet er.

Hvis du sorterer dagens slettede domæner på domænerang vil du se at nabu.dk og baby-shop.dk har en højere domænerang end f.eks. motorcykkelopbevaring.dk og molfoør.dk. Om det giver mening vil jeg overlade til brugerne af systemet.

 Vi arbejder løbene på at forbedre domænerang systemet og modtager gerne kritik og forslag.

Fra Lund
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først skriver du dette!

"Nej, domænerne slettes ikke alfabetisk, men i rækkefølgen de forekommer i Netnationens domæne database."

Nu skriver du dette!

"Egentlig ikke, da dataen ofte ligger i alfabetisk rækkefølge. Se f.eks"

Kan du slet ikke se det? Eller er jeg den eneste der kan se det.... Prøv at sotere på alfabetisk rækkefølge... Er det ikke bare lidt underligt at der ikke er domainer der starter med .... U ... V... X .... Y... Z ????  Der ud over hvis du sotere på tidspunkt kommer de også i alfabetisk rækkefølge..HmmHmm

Desuden savner jeg en "pageranking" som der er på andre der udbyder denne tjenste.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes heller ikke at netnationens liste over slettede domæner er så tilregnelig, nogle gange ser man også de samme domæner flere dage. Engang fandt jeg endda et af mine egne domæner, som jeg havde købt for længere tid siden :-)

// Jesper Skov

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er der andre steder en nednationen?

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Lund
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Syntes heller ikke at netnationens liste over slettede domæner er så tilregnelig, nogle gange ser man også de samme domæner flere dage. Engang fandt jeg endda et af mine egne domæner, som jeg havde købt for længere tid siden :-)

 

Vi kan desværre kun være så præcise som informationerne fra DK-Hostmaster tillader os. Jeg vil dog påpege at vi ofte laver stikprøver og jeg har endnu ikke oplevet fejl som den du beskriver.

Jeg vil dog gerne checke om der skulle være en fejl ved dit domæne - hvis du ønsker kan du poste dit domæne her på forum eller sende en mail til info@netnationen.dk, så skal jeg checke op på det.

Fra Lund
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Remydk:

Først skriver du dette!

"Nej, domænerne slettes ikke alfabetisk, men i rækkefølgen de forekommer i Netnationens domæne database."

Nu skriver du dette!

"Egentlig ikke, da dataen ofte ligger i alfabetisk rækkefølge. Se f.eks"

Kan du slet ikke se det? Eller er jeg den eneste der kan se det.... Prøv at sotere på alfabetisk rækkefølge... Er det ikke bare lidt underligt at der ikke er domainer der starter med .... U ... V... X .... Y... Z ????  Der ud over hvis du sotere på tidspunkt kommer de også i alfabetisk rækkefølge..HmmHmm

Desuden savner jeg en "pageranking" som der er på andre der udbyder denne tjenste.

 Jo, jeg kan godt se hvad du mener. Men det ændrer ikke på faktum at domænerne ikke slettes i alfabetisk rækkefølge.

Når Netnationen spørger DK-Hostmaster om status på et domænenavn skerdet i den rækkefølge domænerne forekommer i Netnationens database.  Rækkefølgen af domænerne i databasen kommer an på hvordan de er blevet tilføjet. Vi opdaterer løbene databasen med det nyeste danske domæner og for hver opdatering bliver nye domæner tilføjet databasen.

 Vi kan ikke checke alle 800.000+ domæner hver dag, men istedet tager vi et udpluk af databasen.

Jeg håber det tilfredsstiller din undren.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

clund:

Jesper Skov:

Syntes heller ikke at netnationens liste over slettede domæner er så tilregnelig, nogle gange ser man også de samme domæner flere dage. Engang fandt jeg endda et af mine egne domæner, som jeg havde købt for længere tid siden :-)

 

Vi kan desværre kun være så præcise som informationerne fra DK-Hostmaster tillader os. Jeg vil dog påpege at vi ofte laver stikprøver og jeg har endnu ikke oplevet fejl som den du beskriver.

Jeg vil dog gerne checke om der skulle være en fejl ved dit domæne - hvis du ønsker kan du poste dit domæne her på forum eller sende en mail til info@netnationen.dk, så skal jeg checke op på det.



Hej.

Det var egentlig slet ikke gået op for mig at i selv var her på amino. Jeg vil da derfor først og fremmest gerne starte med at rose jeres website, da det virkelig er et nyttigt værktøj (og helt fantastisk at det er gratis)!!

Nu har jeg ikke så mange konkrete eksempler i hovedet, men vil da huske hvor i befinder jer, hvis jeg skulle støde på noget :-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det burde man måske skrive !

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)