Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender et godt online wholesale ordresystem B2B, som ikke skal integreres på egen hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Håber I kan hjælpe mig. Jeg skal bruge et online ordresystem, hvor min kunde kan logge ind, bestille på en ordreseddel jeg har sat op, hvorefter den bliver sendt til min distributør, som så sender produkterne. Systemet skulle gerne generere en oversigt over hvem kunden er, hvilken dato de har bestilt og hvor mange styks de har bestilt.

Håber der er en derude der kan hjælpe

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor mange brugere (kunder) skal bruge systemet?

Hvor mange varenumre skal systemet kunne håndtere?

mvh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hilbert

Der vil være ca. 40 kunder og 8 forskellige varenumre. Har du et godt bud på dette?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg ser lige på det og vender tilbage

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en pb

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

glants:

Hej Alle

Håber I kan hjælpe mig. Jeg skal bruge et online ordresystem, hvor min kunde kan logge ind, bestille på en ordreseddel jeg har sat op, hvorefter den bliver sendt til min distributør, som så sender produkterne. Systemet skulle gerne generere en oversigt over hvem kunden er, hvilken dato de har bestilt og hvor mange styks de har bestilt.

Håber der er en derude der kan hjælpe

Det er jo faktisk bare en "webshop" - evt hvor den først bliver vist til dine kunder efter de har logget ind? 

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Det kunne det godt være ja. Jeg ville bare gerne bruge et eksternt system, a la restauranter bruger til bordbestilling, så jeg ikke skal have det integreret på min hjemmesiden. Kender du til sådan nogle?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok bare gøre følgende; 

Købe et nyt domæne: min-hemmelige-shop.dk 

Et billigt webhotel, fx Unoeuro

Bruge et par tusinde på at få sat fx Wordpress op med Woocommerce, til at servicere dine behov. 

Det koster dig måske 2-5.000 kr nu - men nok under 300 kr / år i løbende omkostninger :-)

Alternativt så har de fleste andre 3. parts shop muligheder nok ikke adgangsbeskyttelse - dvs at alle kan se dine produkter. (fx Shopify.com). Måske kender en anden Amino noget der kan bruges -  men jeg kan ikke lige komme itanke om nogle services lige på stående fod. 

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det. Jeg prøver at kigge lidt mere på det.

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det virker som en god ide, men jeg kunne godt tænke mig, at få nogle forslag til et system, hvor jeg ikke skulle integrere det på min egen hjemmeside, så det var på en 3. parts portal man loggede ind med sit eget login. Nogle bud på det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)