Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify POS?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ville meget kort høre efter om der er nogen her der har kendskab til nogle der bruger Shopify POS i Danmark i deres butik(ker)?

pft.

- Allan

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en af personerne bag Authentic.dk, jeg er 99% sikker på de bruger Shopify og er også ret sikker på de bruger deres betalingsportal. 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

OoOoohhh... Interessant ... Hvem skal jeg tage fat i?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par "emner" som jeg har været i kontakt med i forbindelse med at jeg er POS forhandler.

1) Vil gøre opmærksom på den manglende "kostpris"  på varene i Shopify, både på webshop og POS delen. ( Du kender ikke din fortjeneste, kun en omsætning)

2) Du kommer til at betale en % del af din omsætning ( på web delen) som alt efter hvor meget du omsætter for, godt kan blive dyrt i længden

3) Du kan ikke se hvem af dine ansatte der har solgt varen i systemet

4) lagerstyringen er meget begrænset og den "kører" ikke varen tilbage på lager ved returnering.

5) stregkoder og labels skulle være ret svære at håndtere i systemet

Hvis du har en Shopify webshop, bør du teste det, men det jeg har set, bære præg af at det ikke er udviklere med retail-forståelse der har lavet det.

Hvis du ender i en test og det ikke er tilfredsstillende, har vi flere kunder der har vores POS og en Shopify webshop + vores integration, det fungere godt.

Venlig Hilsen

Anders

www.i-pos.dk 

 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)