Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

”Gode“ lande at drive virksomhed i?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste for lidt tid siden nogle meget interessante blogindlæg fra Torben Rudgaard herinde, som du evt. Kunne læse mere om og undersøge nærmere.

Han opererer i Thailand, hvor der så vidt jeg husker lav skat, og sikkert også andre fordele som du kan læse mere om, men mener han nævner at det kan være svært ifht. Work Permit og andre diverse papirer, men synes du skal læse alle hans blogindlæg eller tage kontakt til ham, hvis du synes det lyder spændene.

http://www.amino.dk/blogs/udlandet/archive/2009/08/19/fra-middelklasse-fattigr-248-v-i-danmark-til-million-230-r-igangs-230-tter-i-thailand.aspx

Mvh

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

...

  • Masser af business angels med penge, kompetencer og netværk

...

Hvordan får man fat i de penge :)?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:
Hvordan får man fat i de penge :)?
laven en klar forretningsplan - nogle realistiske budgetter-  viser egen indsats og fremgang - evt tidl. succes og vilje til, og evne til selv at gå 100% all in uden behov for at trække penge ind - indtil tingene er godt i gang - og så arbejder man på at få kontakter til investor netværk af div typer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GVs:
Hvordan får man fat i de penge :)?

Det er faktisk ikke så svært. De sidder ikke og gemmer sig, jeg har mødt en del business angels til meetups. En del er også organiseret i business angels netværk, hvor de har systematiseret processen. Man sender sit executive summary, og det bliver derefter distribueret til relevante medlemmer. Jeg har også mødt en del gennem mit eget netværk.

Så at komme i kontakt med dem, og få dem i tale er ikke den store udfordring. At få dem til at investere er vanskeligere. John beskriver meget godt hvad der skal til. Men har man gjort sit forarbejde, kan vise noget traction, besidder de rette kompetencer etc. er pengene der også.

Jeg har valgt selv at funde mine projekter, jeg vil helst springe den første runde eller to over. Det giver mig kontrol i opstarten, og jeg udvander ikke min egen andel. Prisen er så også at det tager længere tid.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)