Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backend til Microsoft Azure

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ved ikke om mit spørgsmål sådan lige er til at svare på, men nu prøver jeg:).

Hvor lang tid tager det at udvikle en backend til microsoft azure til ios og android app`s? Det behøver ikke være præcist bare et estimeret bud vil være fint.

Mvh Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad din backend skal kunne.

Der findes iøvrigt masser af Backend as a Service du kan benytte, især til mobil apps, hvis det er standard features du har brug for. Det koster typisk noget at bruge, men du sparer jo udviklingsomkostningen. Der findes dog også open source løsninger som er gratis at anvende, som du selv hoster.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er nærmest umuligt at svare på da det fuldstændig afhænger af funktionaliten på den cloud service der skal fungere som backend for din app

Om det er på azure eller en anden platform er ikke afgørende for tiden , det er mere afgørende at din udvikler har kendskab og erfaring med den platform der vælges

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Man vil da nå et stykke på knap 4 uger ikke? Har fået et estimeret bud på at man vil bruge dette ud fra mine ønsker. Udvikling af backend til mza samt kommunikationsprotokoller til app`s.

Synes bare det lyder som lang tid?

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jo hvis det er fulde 37 timer pr uge ? , er det en eller 2 mand der er på ?

Der er mange variabler der spiller ind ved software udvikling , hvis du er i tvivl står du dig bedst i at få det vurderet af en anden 

Jeg vil gerne give dig min vurdering, men det kræver at du har en kravs specifikation du kan maile, dermed ikke sagt at jeg vurdere det bedre end dem du har til det, de burde som det lyder til det være ind i kravs specifikationen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har deltaget i et projekt hvor vi var 3 udviklere der arbejdede ca. 6 måneder fuldtids på en backend.

Det er svært at sige uden at kende flere detaljer, men 4 uger lyder ikke af meget hvis det er en person.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra et par dage til en simpel backend. Til mange måneder for en mere kompleks backend.

Jeg har fornylig laved en simpel backend bestående af azure database med et api oven på. Dette tog 2 dag.

Derudover så har jeg før lavet en mere kompleks backend med login og vedligeholdelse af data på Azure. Dette tog flere måneder og er stadig under udvikling.

Mvh Morten

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder p.t. på en Azure backend med et veldefineret API (defineret af mig for nogle år siden) - p.t. er der implementeret en prototype bestående af SQL database, webapi + en masse hjælpeværktøjer til administration og test af backenden. Apps eksistere allerede, og disse bruger allerede APIet.


Jeg har ca. brugt 30-40 timer på det - men det skal siges at jeg også kender APIet ret godt, og domænet jeg arbejder i.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)